וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד המחבל מבית שמש: 5 דברים שאתם צריכים לדעת היום

רוני וולף

17.12.2015 / 5:19

ראש הממשלה יחתום על מתווה הגז, בעולם יציינו את היום הבינלאומי למיגור האלימות בתעשיית המין, 26 שנה לפרק הראשון של משפחת סימפסון ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

נתניהו חותם על מתווה הגז

וועדת הכלכלה על מתווה הגז, הכנסת. 8 בדצמבר 2015. נועם מושקוביץ
ראש הממשלה ושר האנרגיה בוועדת הכלכלה, בשבוע שעבר/נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שהיום צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לחתום על מתווה הגז – אלא אם יחליט בג"ץ להיענות לעתירות שהוגשו לו ולהוציא צו ביניים שיעכב זאת. נתניהו, בשבתו כשר הכלכלה יפעיל בחתימתו את סעיף 52 לחוק ההגבלים העסקיים, תוך שהוא עוקף את הממונה על ההגבלים העסקיים דיוויד גילה שהתפטר מתפקידו כי לטענתו, המתווה לא יביא לתחרות בשוק הגז הטבעי. אישור המתווה מגיע לאחר חודשים של מאבק ציבורי עיקש שכלל הפגנות שבועיות והמוניות ברחבי הארץ נגד המתווה. וכן לאחר דיון סוער בוועדת הכלכלה שנערך ביום שלישי האחרון, שבסופו החליטה הוועדה כי אין הצדקה להפעיל את סעיף 52 להגבלים העסקיים ולאשר את מתווה הגז במתכונתו הנוכחית.

כתב אישום נגד המחבל מבית שמש

זירת פיגוע הדקירה בבית שמש. אוקטובר 2015. AP
זירת הפיגוע בבית שמש, באוקטובר/AP

אתם צריכים לדעת שהיום יוגש בבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד מקדאד א-לחיח, תושב חברון בן 20, שביצע את הפיגוע בבית שמש בחודש אוקטובר שבו נפצע צעיר חרדי כבן 18 בכתפו באורח קל עד בינוני. את הפיגוע ביצע א-לחיח עם מחבל נוסף, מחמוד גנימאת מצוריף, שנורה למוות בזירה. השניים ניסו לעלות לאוטובוס ונהדפו על ידי אזרחים ולאחר מכן ניסו להיכנס גם לבית כנסת. שני שוטרים שהיו במקום ירו בהם, גנימאת מת כאמור מפצעיו וא-לחיח נפצע באורח קשה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לא לאלימות בתעשיית המין

הפגנה בתל אביב נגד תופעת הזנות. אבי כהן
הפגנה נגד זנות בתל אביב, באוגוסט/אבי כהן

אתם צריכים לדעת שהיום הוא היום הבינלאומי למיגור האלימות נגד עובדי ועובדות תעשיית המין. בכמה מקומות בעולם נערכים כינוסים ועצרות לציון היום, שאליהם נהוג להגיע במטריה אדומה. את היום מציינים עובדי תעשיית המין, חבריהם, בני משפחתם ותומכיהם. באתר הרשמי של האירוע נכתב: "חלק הארי של אלימות נגד עובדי מין אינו אלימות נגד עבודת המין, זו גם אלימות נגד טרנסג'נדרים, נגד נשים שחורות, נגד צרכני סמים ונגד מהגרים".

26 שנה לפרק הראשון של משפחת סימפסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מזדקנים. משפחת סימפסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 26 שנה שודר הפרק הראשון של התכנית המצוירת משפחת סימפסון. מאז תוכנית הבכורה של הסדרה, ב-17 בדצמבר 1989 ועד 2013, הופקו יותר מ-500 פרקים. "משפחת סימפסון" היא קומדיית המצבים האמריקנית ששודרה לאורך הזמן הרב ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה. השנה הודיע המדבב הארי שירר, שאחראי לקולו של השכן של משפחת סימפסון, נד פלנדרז, והבוס של הומר סימפסון, מר ברנס ודמויות בולטות נוספות, על עזיבת התוכנית. לטענתו, הוא פוטר ולא עזב מרצונו.

משחק ההזדמנות האחרונה

טרבור אמבקווה שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול ג'מון גורדון שחקן דרושפאקה. ברני ארדוב
טרבור אמבקווה שחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

אתם צריכים לדעת שהיום תתארח מכבי תל אביב אצל דרושפאקה למשחק ההזדמנות האחרונה שלה ביורוליג. הצהובים, שנמצאים במגמת שיפור במשחקיהם האחרונים במפעל היוקרתי באירופה, זקוקים לניצחון חוץ בהפרש גדול מ-10 נקודות כדי להשלים את הקאמבק ולעלות לשלב הטופ 16, בעוד שכל תוצאה אחרת תשלח את ז'אן טבק ושחקניו אל היורוקאפ - המפעל השני בחשיבותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully