וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו ההוכחה שגם ב-2015 "אנשים הם ממש מדהימים"

31.12.2015 / 9:42

סרטון חדש שאתם חייבים לראות מציג את הפעלולים המרשימים ביותר שבוצעו השנה מול עיני המצלמות - ע"י אנשים אלמונים עם כשרונות נדירים. מי אמר שאנחנו לא יכולים לעשות הכול?

PEPOLE ARE AWSOME

עם הפייסבוק, האינסטגרם והיוטיוב נוכחנו לגלות בשנים האחרונות שכל אחד מאיתנו יכול להפוך לכוכב רשת - אם רק נפגין כישרון יוצא דופן מול המצלמה או שסתם יצא לנו בפוקס לשרוד נפילה מצוק כשהחבר שלנו מצלם במקום להציל אותנו. אם כך, הגיע הזמן שנכניס קטגוריה חדשה למקבץ סיכומי השנה שלנו - אותנו. הרגעים הגדולים ביותר שלנו לשנת 2015 - ומסתבר שיש לא מעט כאלה.

סרטון חדש, שנוצר ע"י ערוץ היוטיוב People are Awesome (אנשים הם מדהימים) וצבר יותר מ-10 מיליון צפיות בשבועיים, אוסף את הפעלולים המרשימים ביותר שבוצעו השנה ע"י אנשים כמונו-כמוכם. יש בו הכל - מפעלולי אופניים, סקי שלג, גלישה וכדורסל - ועד קפיצה מבניינים ופתיחת בקבוק קולה עם כדור פינג פונג. הזוי לגלות מה הגוף האנושי מסוגל לעשות. הסרטון הזה אינו הראשון בסדרה - סרטוני פעלולים עוצרי נשימה עולים בערוץ מדי שבוע, אז אם בא לכם עוד מכל הטוב הזה - אתם מוזמנים להציץ בסרטונים שבהמשך או לתת קפיצה קטנה ליוטיוב ולהתחיל לעקוב. אנחנו עדיין מנסים לברר מה הכישרון החבוי שלנו. כנראה שהוא כל כך קטן שאנחנו קצת מתקשים למצוא אותו.

צפו בגרסת קיץ 2015:

הפעלולים הגדולים של שנת 2014:

הפעלולים הגדולים של שנת 2013:

הפעלולים הגדולים של שנת 2012:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully