וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: אורי גלר ביקש צו הרחקה נגד מטרידן סדרתי

16.12.2015 / 13:33

הבדרן מכופף הכפיות טען בבית המשפט כי אדם ניסה לשבור את חלון ביתו במוט ברזל ולפרוץ פנימה. בהמשך הופצו ברחבי יפו מנשרי השמצה בהם נכתב שהוא נוכל. אז מיהו אותו מטריד?

מערכת וואלה!

אורי גלר נאלץ בתקופה האחרונה להתעסק בעניינים פחות זוהרים מהרגיל: בבקשה שהגיש לבית המשפט טען גלר שאדם ניסה לשבור את חלון ביתו במוט ברזל ולפרוץ פנימה. גלר התלונן במשטרה ואף סיפק צילומים, אך המקרה חזר על עצמו, בתוספת מנשרי השמצה כלפיו שהופצו ברחבי יפו, בהם נכתב שהוא נוכל.

אז מיהו אותו מטריד? גלר טוען שהוא עובד אצל שכניו, שאיתם הוא מסוכסך. כך או כך, הוא הסביר, מאז שעלה לישראל לפני כמה חודשים, והוא ומשפחתו חיים בפחד. בית המשפט נתן את צו ההרחקה המבוקש ולנו יש רק שאלה: איך אורי גלר, מרפא החולים ומפסיק העישון, לא הצליח לנטרל את המטריד באמצעות כוח המחשבה?

עורכי דינו של אורי גלר מסרו בתגובה: "אנו שמחים כי בית המשפט נעתר לבקשתו של מר גלר והוציא צו למניעת הטרדה מאיימת. להצעת בית המשפט הסכים מר גלר כי הצו יהיה הדדי אף על פי שלא הועלתה כנגדו כל טענה בעניין".

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר ואפילו רצוי לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully