וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אורון שאול: "בני בחיים, והממשלה צריכה לפעול בהתאם"

יממה לאחר פנייתה לבכיר חמאס בעזה, איסמעיל הניה, בבקשה לקבל מידע על גורל בנה, הסבירה זהבה שאול בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי פנתה לראש הממשלה בנושא. "המצב הזה לא יכול להימשך יותר"

עריכה: ניר חן

יום לאחר הפנייה המתוקשרת לבכיר חמאס בעזה איסמעיל הניה בדרישה לקבל מידע על מצב בנה, סמל-ראשון אורון שאול, שנהרג במבצע "צוק איתן" ומקום קבורתו לא נודע, שוחחה היום (שני) זהבה שאול עם וואלה! NEWS, ונימקה את הצעד. זאת, כמה שעות בטרם יו"ר הלשכה המדינית של חמאס צפוי למסור הצהרה בנושא.

"פניתי לראש הממשלה, ואני לא רואה שום שינוי. המצב הזה לא יכול להימשך יותר", אמרה היום. "לא בצורה הזאת. צריך לשנות את הגישה, את האסטרטגיה ואת הפעולות שעשינו עד היום. קטונתי מלהציע הצעות אופרטיביות, אבל לפחות אני יכולה להגיד לראש הממשלה: אתה יכול לעשות הכול, אבל אני רוצה את הבן שלי בחזרה. הוא יצא להגן על המולדת. לא הלך לטייל. גם הוא וגם הדר גולדין".

לקריאה נוספת:
הוריו של אורון שאול לחמאס: הציגו הוכחות על מצבו
חמאס לא משנה עמדתו: מידע על אורון שאול תמורת שחרור אסירים
משעל: "לדון על החזרת גופות החיילים לפני שחרור אסירים"

אמו של סמ"ר אורון שאול לאיסמעיל הניה: "הצג הוכחות מוצקות על מצבו". ערן גילווארג
זהבה שאול, אתמול/ערן גילווארג

"יכול להיות שעושים משהו, אבל כל זמן שאורון לא פה לידי לא עושים כלום מבחינתי", הוסיפה. "שנה וחצי עברו ושנה וחצי אני לא רואה שום תזוזה. לגבי הניה - אם אתה חושב שיש לך מידע אחר, תן לי את מה שנתת לגלעד שליט. תן לי משהו שאני אוכל להיאחז בו. קלטות. שיחזיק עיתון ויקרא ממנו. משהו שאפשר להגיד שאתה צודק".

לדבריה, "הביאו לנו את ההוכחות על מותו ארבעה חודשים אחרי שישבנו שבעה. אם היו מביאים את זה יומיים-שלושה אחרי, לא הייתי יושבת שבעה אפילו דקה. אומרים לי שהמדינה עושה הכול, אבל עד מתי? שנה וחצי ואין כלום, בסופו של דבר הגיעו מים עד נפש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סמ"ר אורון שאול שנהרג במהלך מבצע צוק איתן בעזה. באדיבות המשפחה
אורון שאול/באדיבות המשפחה

היום התייחס חבר הלשכה המדינית של חמאס, מחמוד א-זהאר, לפנייתה של שאול ואמר כי הארגון לא ידון "ולו במילה אחת" על עסקת חילופי שבויים חדשה עם ישראל, לפני שישוחררו אסירי עסקת שליט שנעצרו ונשפטו מחדש". בכך הצטרף א-זהאר לגורמים נוספים בחמאס, שמסרו אתמול בעקבות מסיבת העיתונאים כי ינהלו משא ומתן ויעבירו מידע על גורל שאול וגולדין, "רק לאחר שישראל תשחרר את אסירי עסקת שליט שנעצרו בתקופה שלאחר חטיפת הנערים".

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס היום לדברים, ואמר: "לקחת מקרה כזה טרגי של משפחות ולתעתע בהן זה דבר שלא מתקבל על הדעת. השתיקה של ראשי השלטון בישראל גם לא מתקבלת על הדעת. אני במקום ראש הממשלה ושר הביטחון הייתי מציע להניה עסקה מסוג אחר: אם תוך 48 שעות אתה לא מחזיר את גופות החיילים אתה מחוסל. אתה וכל הנהגת חמאס הופכים למטרות ואנו מתחילים בסיכול. רוצים לשרוד? יש לכם 48 שעות להחזיר את הגופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully