וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבי אישום נגד האחים קורידו בגין החזקת חומרי פדופיליה

11.12.2015 / 10:40

על פי כתבי האישום שהוגשו נגד האחים אורן ושלומי, השניים החזיקו בעשרות סרטים שבהם נראים קטינים מקיימים מגע מיני. אורן הואשם בפגישות עם ילדים בדירתו, אולם לא הואשם בעבירות מין. "המדינה חייבת להקים מוסד טיפולי לעברייני מין"

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

כתבי אישום בגין החזקת חומרי תועבה של קטינים הוגשו היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד האחים אורן ושלומי קורידו. כמו כן, אורן, בן 35, הואשם בהפרת צו פיקוח, ושלומי, בן 36, הואשם בתקיפת אחיו בשני מקרים. בכתב האישום נכתב כי אורן נפגש בדירתו שבחיפה בכמה מקרים עם ילדים בני שבע ועשר, לעתים ביחידות ולעתים עם אחיו, ומבלי שביקש מקצין הפיקוח אישור לכך. זאת, כנדרש ממנו בעקבות הרשעות קודמות.

על פי כתבי האישום, שהוגשו על ידי עורכת הדין הילה איזנבנד, סגנית בכירה לפרקליטת מחוז חיפה, השניים החזיקו 59 סרטים, שבהם נראים קטינים מקיימים מגעים מיניים שונים, לצד חמישה סרטים שבהם נראים ילדים עירומים ומצגת של עשרות תמונות של קטינים עירומים, שבחלק מהתמונות הם מקיימים מגע מיני. השניים נעצרו בסוף החודש שעבר.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: אורן ושלומי קורידו הם האחים החשודים בפדופיליה
הוארך מעצר החשוד בביצוע מעשים מגונים בשתי ילדות בנות 8 בבת ים
פרשת הפדופיליה בנחלאות: צפו במסיבת הפרידה מהחסיד שתקף קשישה

האחים קורידו בבית משפט השלום בחיפה, 03 דצמבר 2015. ערן גילווארג
"משתמש באמצעי פיתוי בדמות גורי כלבים". אורן קורידו בבית המשפט/ערן גילווארג
"במקום לתת מענה רחב היקף שמפחית את המסוכנות, בוחרת המדינה לנהל מדיניות של דלת מסתובבת נטולת פתרון של כליאה-שחרור אינסופיים"

לטענת הפרקליטות, אורן "משתמש באמצעי פיתוי בדמות גורי כלבים, מוטיב שחוזר על עצמו כחוט השני לאורך כל חומר החקירה ומהווה אמצעי למפגשים אקראיים עם ילדים קטינים". הוא הורשע בעבר בשתי עבירות של מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, בשתי עבירות של איומים, בהתפרצות, במעשה מגונה, בהתעללות ובמעשה סדום בקטין מתחת לגיל 14. כן הורשע בעבירה של מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16, מעשה סדום בכוח, ניסיון למעשה סדום בכוח והטרדת עד.

עוד עולה מכתב האישום כי בחודש שעבר שלומי תקף את אחיו פעמיים. בחודש שעבר, הוא דקר את אורן בכתפו הימנית באמצעות סכין מטבח, בשל ויכוח שהתגלע בין השניים, וכשבוע לאחר מכן, תקף שלומי את אורן פעם נוספת והיכה אותו באמצעות אגרופים בראשו, בפניו ובגבו. כתוצאה מהמכות נגרמו לאורן סימני חבלה בגבו.

עו"ד סיגל דבורי, המייצגת את אורן קורידו מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרה בתום הדיון בבית המשפט: "למרות הדיווחים בתחילת הפרשה, כתב האישום שהוגש היום איננו כולל אישומים על עבירות מין. כתב האישום הוא תולדה של מציאות עגומה שבה המדינה לא השכילה להקים מוסד טיפולי לעברייני מין, מוסד שבו מעוניין אורן להשתלב".

לדבריה, "במקום לתת מענה רחב היקף שמפחית את המסוכנות, בוחרת המדינה לנהל מדיניות של דלת מסתובבת נטולת פתרון של כליאה-שחרור אינסופיים. רק שיתוף פעולה בין משרד הרווחה למשרד הבריאות יתן מענה להפחתת המסוכנות באמצעות טיפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully