וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול בנס ציונה: איש ארגון האחים מוסלי נפצע קשה בפיצוץ רכב

רכב התפוצץ בפינת הרחובות המניין הראשון ויצחק רבין בעיר, ועלה באש. גבר כבן 40 פונה מהמקום במצב קשה לבית החולים שיבא בתל השומר. לפני חודש אותר ליד ביתו של יעד החיסול מטען חבלה. צפו בתיעוד הפיצוץ ודיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

גבר כבן 40 נפצע היום (רביעי) באורח קשה בניסיון חיסול ברכב ברחוב המניין הראשון פינת יצחק רבין בנס ציונה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לגבר טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר. הרקע פלילי.

סמוך לשעה 12:19 נמסר למד"א מרחב איילון על רכב שעולה באש ברחוב יצחק רבין בנס ציונה. כוחות מד"א רבים הגיעו למקום והחלו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני. מדוברות המשטרה מרחב שפלה נמסר כי מול המכון הביולוגי התפוצץ רכב שעמד ברמזור ועלה באש.

חובש בכיר במד"א עופר פישר, שהגיע ראשון למקום, מספר: "על המדרכה סמוך לרכב שעלה באש שכב גבר כבן 40 בהכרה עם כוויות בפלג גופו העליון, הענקנו לו בשטח טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות, נוזלים ומשככי כאבים ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי המשך טיפול כשמצבו קשה". מהמרכז הרפואי שיבא, לשם פונה הפצוע, נמסר כי מצבו של הפצוע מוסיף להיות קשה והוא מורדם ומונשם. הוא מטופל עדיין בחדר הלם.

חשד לניסיון חיסול בנס ציונה - ראשוני. ספק 500
הרכב הבוער/ספק 500

האיש שנפגע בפיצוץ מכוניתו בנס ציונה הוא אישיות מתחום השוק האפור והלוואות בריבית, החבר בארגון הפשיעה של האחים מוסלי. לפני כחודש נמצא מטען חבלה ליד גן ילדים הסמוך לביתו של הפצוע. במשטרה בודקים אם יש קשר בין שני האירועים. בזירת האירוע נמצאים כוחות גדולים של משטרת מחוז מרכז וכוחות של משטרת ראשון לציון בתפקודו של נצ"מ איציק מנשה.

האירוע מלמד על עליית מדרגה נוספת ברמת האלימות של ארגוני הפשיעה שכן הרכב התפוצץ מול מרכז הקניות והבילוי של נס ציונה שהמה במאות ובאלפי משפחות וילדים שניצלו את חופשת החנוכה כדי לבלות באזור. המשטרה סגרה את הכניסות הדרומיות של נס ציונה לכיוון בית עובד, ואנשי המז"פ והחבלנים בוחנים את שרידי הרכב.

ראש העיר נס ציונה יוסי שבו מסר כי מדובר באירוע נקודתי: "נס ציונה נותרה עיר שלווה ולתושבי העיר אין סיבה לבהלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully