וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד מסוכן: בני נוער מצלמים עצמם תלויים באויר- כשחבריהם אוחזים בהם

14.12.2015 / 10:12

שלא נדע: תלמידי תיכון בצפון קולומביה תועדו משחקים ב"התלייה" -משחק מסוכן בו תלמידים נתלים בין שמיים לארץ כשכל מה שמחזיק אותם מליפול אל מותם - אלו חבריהם שמחזיקים בזרעותיהם. זהירות: הסרטון כולל קטעים קשים לצפייה

יוטיוב

אחרי טרנד יישור השיניים בגומיות וטרנד כוויות השמש ה"יצירתיות" - מגיע טרנד מסוכן נוסף - אם לא המסוכן מכולם - שכולנו מקווים שיעלם לפני שבני נוער מהעולם יחליטו לאמץ אותו. הטירוף החדש שכבש את בית הספר התיכון בעיר סנטה מרטה שבצפון קולומביה נקרא "התלייה" - משחק בו תלמידים נתלים מהמרפסת שבקומה השנייה של בית הספר - כשכל מה שמונע מהם ליפול למותם אלו חבריהם שאוחזים בהם ברגעים הדרמתיים האלה.

המורים, המשטרה והורי התלמידים חוששים שזה רק עניין של זמן עד שאחד הילדים ימות בטירוף החדש הזה - ומוכנים לעשות כל שביכולתם כדי למנוע את התפשטות הטרנד המסוכן. בקטע הקצר שפורסם ברשת נראים תלמידים, בנים ובנות, כשחבריהם מורידים אותם באיטיות מעבר למעקה של מרפסת הקומה השנייה בבית הספר ומחזיקים בהם באוויר כל זמן שהם יכולים. המשתתפים במשחק נחשבים בעיני חבריהם לאמיצים - כשאלה שמצליחים להחזיק את התלמיד באוויר לזמן הארוך ביותר נחשבים לאמיצים ביותר.

משחק תלייה. צילום מסך
טרנד חולני תועד בתיכון בקולומביה/צילום מסך

חביאר לינארו, אב מודאג, היה המום כשנחשף לראשונה לסרטון הזה. "זה מסוכן. הם לוקחים סיכון ענקי. מישהו חייב לשים עליהם עין ולמנוע את זה", הוא מסר לחדשות The Mirror. רשויות החינוך המקומיות הקימו ועדה שמטרתה לחקור את התופעה במטרה להוציאה מחוץ לחוק. מזכיר החינוך המקומי, אודנייס גודוי, מסר בתגובה: "אנחנו מודאגים מאוד מהתקריות המצולמות ואנו ננקוט בכל האמצעים הדרושים בהתאם לחוקי החינוך כדי למנוע מהדברים האלה לקרות שוב".

עוד באותו נושא

קונדומים ומים: האתגר החדש שכובש את הרשת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully