וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ה-13 שנפצע אנושות בפיגוע בפסגת זאב הדליק נר: "הנס הפרטי שלי"

8.12.2015 / 18:50

בית החולים לילדים של הדסה ערך טקס הדלקת נר שלישי במתחם הסינמה סיטי בירושלים, שאליו הגיעו גם פצועים מגל הטרור שאושפזו במוסד. "אנחנו אתכם תמיד, לא רק כשכואב לכם"

נאור בן עזרא ותהל סופר מדליקים נר שלישי של חנוכה באירוע שערך בית החולים לילדים הדסה, ירושלים. 8 בדצמבר 2015. אבי חיון, מערכת וואלה! NEWS
תהל סופר ונאור בן עזרא מדליקים נר שלישי, הערב/מערכת וואלה! NEWS, אבי חיון

בית החולים לילדים של הדסה ערך הערב (שני) טקס הדלת נר שלישי במתחם סינמה סיטי בירושלים, שבה השתתפו גם פצועים מגל הטרור שאושפזו בבית החולים. בין המדליקים הייתה תהל סופר בת השלוש, שנפגעה מבקבוק תבערה שהושלך לכבר הרכב המשפחתי בבית אל ונאור בן עזרא בן ה-13, אשר נדקר על ידי מחבלים בפסגת זאב ונותח בהדסה כשהיה במצב אנוש.

"נס החנוכה הפרטי שלי הוא להיות כאן, להיות בחיים", אמר בן עזרא". בהדסה החזירו אותי לחיים ואני מדליק היום את הנרות בהתרגשות מאוד גדולה".

פרופ' איתן כרם, מנהל "הדסה ילדים", ציין כי "הקשר ההדוק של הדסה עם תושבי ירושלים התחיל כבר לפני מאה שנה" וכי צוותי הרפואה "החליטו לחבק את ילדי העיר לכבוד החנוכה ולשמח אותם. אנחנו אתכם תמיד, לא רק כשכואב לכם. וכשצריך לרפא, אנחנו בהדסה יודעים לעשות זאת ללא כאב ובחמלה גדולה. כולנו צועדים ביחד, כי כולנו אור איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully