וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיזם הטכנולוגי החדש שיציג ברומא את החיים בישראל

8.12.2015 / 17:50

משרד החוץ השיק את הפרויקט "פתח דלת לישראל", שיאפשר לאנשים ברחבי העולם "לבקר" בארץ דרך אמצעים טכנולוגיים. "המיצג מאפשר למדינה להציג את החברה הישראלית התוססת ואת ערכיה"

מיזם טכנולוגי "פתח דלת לישראל", דצמבר 2015. משרד החוץ
המיצג הראשון יהיה ברומא/משרד החוץ

משרד החוץ השיק אמש (שני) מיזם חדש שמטרתו לאפשר לאנשים ברחבי העולם לחוש את החווייה של ביקור בישראל דרך אמצעים טכנולוגיים. המיזם מכונה "פתח דלת לישראל" והוא יוצג בשנה הקרובה בערים מרכזיות באירופה, אסיה וצפון אמריקה. הוא מבוסס על טכנולוגיה אינטראקטיבית שבמסגרתה הוצבו סרטונים המציגים את החיים בישראל, מאחורי תשע דלתות ופתיחתה של כל אחת מהדלתות מובילה את המבקר לחווייה ישראלית אחרת.

"אנחנו יודעים מניסיון שביקור בישראל שובר סטריאוטיפים לאנשים וגורם לרובם המכריע של המבקרים להבין טוב יותר את ישראל", הסביר אלון לביא, סגן דובר משרד החוץ. "השאלה היא איך אפשר להביא את כולם לישראל". מיצג ה"דלתות" יוצג במרכזן של ערים גדולות ברחבי העולם, והמבקרים יוכלו לחוות ביקור בחוף הים של תל אביב - כולל משחק מטקות - להשתתף בחתונה ישראלית וגם להציץ לתוך בית של משפחה ישראלית ממוצעת. למיזם שותפים גם המשרד לעניינים אסטרטגיים ומטה ההסברה הלאומי.

העיר הראשונה שבה יוצג המיזם החדש תהיה רומא, שם יוצבו הדלתות בכיכר ונציה במרכז העיר. במהלך 2016 הוא ינדוד גם לצרפת, לגרמניה, לרוסיה, לדרום קוריאה, ליפן ולסין לפני שימשיך לצפון אמריקה. בהשקה של המיזם אמש השתתפו כ-200 איש, בהם נציגי סגל דיפלומטי מ-25 מדינות שונות, כולל שגרירי סין ותאילנד.

ארתור קול, סמנכ"ל אגף תקשורת והסברה במשרד החוץ, שהוביל את הפרויקט, אמר כי "משרד החוץ מחפש דרכים יצירתיות ומקוריות להעביר את הרוח הישראלית לקהלים שונים בחו"ל. המיצג מאפשר למדינת ישראל להציג את החברה הישראלית התוססת ואת ערכי הליבה של ישראל ואנשיה על ידה חוויה בלתי אמצעית לקהלים שונים בעולם". בפיתוח המיזם ומימונו השתתף גם המשרד לעניינים אסטרטגיים, שהממשלה הטילה עליו לעסוק במאבק בחרמות נגד ישראל בעולם.

מיזם טכנולוגי "פתח דלת לישראל", דצמבר 2015. משרד החוץ
מיזם טכנולוגי "פתח דלת לישראל", דצמבר 2015/משרד החוץ
מיזם טכנולוגי "פתח דלת לישראל", דצמבר 2015. משרד החוץ
מיזם טכנולוגי "פתח דלת לישראל", דצמבר 2015/משרד החוץ
  • עוד באותו נושא:
  • משרד החוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully