וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסיבת הריקודים של אמא טבע": צפו בתיעוד מרהיב של סופות רעמים חזקות

12.12.2015 / 10:05

גם אתם תוהים לעצמכם מה כבר יכול להיות כל כך מיוחד בסופות רעמים? כנראה שעוד לא ראיתם את סרטוני האולטרה HD של "Stormscapes" - המציגים זווית מרתקת על היווצרות סופות רעמים חזקות. זהירות: הצפייה לא מומלצת לרגישים להבזקי אור

Nicolaus Wegner

שונאים את החורף? קבלו סיבה טובה לאהוב אותו: סרטון סופות הרעמים של "Stormscapes" מכה גלים ברשת - הרבה בזכות יופיים המהפנט של הסופות וגם כי הוא צולם באיכות אולטרה HD - המעניקה חווית צפייה יוצאת דופן. גם אם צפייה בעננים מעולם לא עניינה אתכם - אין סיכוי שתישארו אדישים למראה כוחו הנדיר של הטבע, או כפי שנכתב באזהרה שבתחילת הסרטון: "ברוכים הבאים למסיבת הריקודים של אמא טבע".

תיעוד של סופות. צילום מסך
אמא טבע כועסת: מזג אוויר סוער באיכות אולטרה HD/צילום מסך

הסרטון "Stormscapes 3" הוא - באופן מפתיע - השלישי בסדרת סרטוני מזג האוויר הקיצוני. הראשון שוחרר לפני שנתיים וזה שאחריו שוחרר לפני שנה. הסרטונים שצולמו באיכות אולטרה HD מציגים ענני סופה, גשמים, טורנדו וברקים בשמי הלילה. האחראי לכל היופי הזה הוא ניקולאוס ווגנר - שבוחר בסרטונים שלו להדגיש את אכזריות הטבע לצד יופיו המהפנט.

עקבו אחרי "אסור לפספס" גם בפייסבוק

כפי שנכתב בתחילת הסרטון, הוא אינו מיועד לאנשים שרגישים להבזקי אור - אז אם אתם, הרגישים, בכל זאת רוצים להציץ בקטע - כדי שתצפו בו עד שתי הדקות האחרונות שלו - אז הברקים מתחילים להופיע. מדהים.

עוד באותו נושא

החוגגים בפסטיבל ראו סופת טורנדו משתוללת - ומיהרו לרקוד בתוכה

לכתבה המלאה

הסרטון הראשון בסדרה:

הסרטון השני בסדרה:

  • עוד באותו נושא:
  • סופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully