וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרואה ואינו נראה: מה מסתתר בתוך תמונות הנוף המרהיבות האלה?

15.12.2015 / 9:31

במבט ראשון, התמונות האלה - שצולמו באתרים חשובים בעולם - יראו לכם כמו תמונות נוף רגילות. מבט קרוב יותר יחשוף בפניכם בני אדם מאופרים המוסווים באופן מדהים עם הנוף. לראות ולא להאמין

Trina Merry

אמנית ציורי הגוף טרינה מרי - שהתיאור "מוכשרת" פשוט קטן למידותיה - החליטה לשלב בין שני הדברים האהובים עליה: מקומות היסטוריים וצבעי גוף. במסגרת פרויקט יוצא דופן, ביקרה מרי במקומות הנחשבים ביותר בעולם - וצילמה תמונות נוף מרהיבות שבכל אחת מהן מסתתרים בני אדם שמשתלבים באופן כמעט בלתי נתפס עם הנוף. מרי כמובן אחראית לכל אחד מציורי הגוף הנפלאים האלה - שמלבד כישרון אמנותי דורשים רמת דיוק יוצאת דופן.

החומה הסינית

הפירמידות הגדולות של גיזה

מרי לא פסחה על אף יעד תיירותי מומלץ. היא ביקרה בחומה הגדולה של סין, במאצ'ו פיצ'ו שבפרו, בקולוסיאום של רומא, בפירמידות הגדולות של גיזה, בפטרה שבירדן, בלצ'יצ'ן איצה שבמקסיקו, בסטונהנג' שבבריטניה ועוד אחרים. בכל אחד מהיעדים, היא ציירה בצבעי גוף על דוגמנים שליוו אותה במסע הזה - וצילמה אותם מתמזגים יופי עם הנוף המרהיב שמאחוריהם. על כל אחד מהיצירות היא עבדה 8 שעות כדי להשיג את התוצאה המושלמת שאתם רואים. כמה מהצילומים יצאו כל כך מדויקים - שהדוגמן שמופיע בהם כמעט אינו נראה בתמונה.

"אני רוצה להבין מה הופך מקום למדהים, למה המבנים הפיזיים האלה נרשמו בהיסטוריה?", סיפרה מרי ל-The Mirrorעל הבחירה לשלב את פלאי התבל הגדולים ביצירות שלה, "בשל האופי התיירותי העכשווי, התיירים שמגיעים למקומות האלה יוצאים משם על סלפי, מרצ'נדייז ומעט מאוכזבים. הם פשוט נראים... אבודים".

עוד באותו נושא

מדוע כל הרשת מדברת על חדר של תלמיד תיכון בן 17 מיפן?

לכתבה המלאה

ניו יורק

היכל האמנויות היפות בסן פרנסיסקו

בית המשפט העליון של ארה"ב

גשר שער הזהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully