וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו יעיד בוועדת הכלכלה: חמישה דברים שצריך לדעת היום

רוני וולף

8.12.2015 / 7:00

חולי פסוריאזיס יפגינו בתל אביב למען הגברת המודעות למחלה, חווה אלברשטיין תחגוג 68, דייויד בלאט ינסה לא לרשום הפסד רביעי ברציפות - ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

מתווה הגז: נתניהו יעיד בוועדת הכלכלה

ישיבת ממשלה, משרד ראש הממשלה, 29 בנובמבר 2015. אמיל סלמן, הארץ, פול צלמים
יסביר את עקיפת הממונה על ההגבלים העסקיים. נתניהו/פול צלמים, אמיל סלמן, הארץ

אתם צריכים לדעת שראש הממשלה ושר הכלכלה בנימין נתניהו יעיד היום בפני ועדת הכלכלה, העורכת סבב התייעצויות לקראת אישור מתווה הגז. בוועדת הכלכלה יסביר נתניהו את עקיפת הממונה על ההגבלים העסקיים תוך שימוש בסעיף 52, לראשונה אי פעם בישראל. בעת עדותו תערך מחוץ למשכן הכנסת הפגנה של מאבק הגז שבה יקראו הפעילים שלא לבצע את המהלך התקדימי.

דיון בכנסת: "מגל טרור לתהליך מדיני"

ח"כ עומר בר-לב ממפלגת העבודה בכנסת. טלי מאייר
יוזם הדיון. ח"כ בר-לב/טלי מאייר

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים בכנסת כנס '"מגל טרור לתהליך מדיני" - דיון פתוח על האתגרים והכיוונים שאליהם צועדת ישראל נוכח המציאות המדינית-ביטחונית הנוכחית. את הכנס יזמו ח"כ עמר בר-לב (המחנה הציוני) ו"יוזמת ז'נבה", ארגון ללא כוונת רווח הפועל לקידום הסכם קבע בין ישראל לפלסטינים. בכנס ישתתפו בין היתר יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג, ח"כ תמר זנדברג (מרצ), ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני), ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני), ח"כ יעקב פרי (יש עתיד) וח"כ עופר שלח (יש עתיד).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"פסוריאזיס היא לא מחלה מדבקת"

אילוסטרציה. ShutterStock
פסוריאזיס/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום תתקיים בתל אביב צעדה להגברת המודעות למחלת הפסוריאזיס. הצעדה תצא משדרות רוטשילד בתל אביב בשעה 15:30 בצהריים, וישתתפו בה חולי פסוריאזיס מכל רחבי הארץ, יחד עם בני משפחתם. הצועדים ילבשו חולצות צהובות עם הכיתוב "פסוריאזיס היא לא מחלה מדבקת", יחזיקו בלונים צהובים שעליהם כתוב "פסוריאזיס לא מדבק" - וכן שלט גדול עם המסר בעברית ובאנגלית. במקרה של גשם יחולקו למשתתפים מטריות צהובות שהוכנו מבעוד מועד. כיום חיים בישראל כ-240 אלף חולים ומטרת מארגני הצעדה היא להעביר להם את המסר: "אל תתמודדו לבד עם המחלה".

יומולדת 68 לחוה אלברשטיין

חוה אלברשטיין, עורכת אורחת.
הוציאה כמעט 60 אלבומים. חווה אלברשטיין

אתם צריכים לדעת שהיום תחגוג הזמרת הישראלית חוה אלברשטיין את יום הולדתה ה-68. אלברשטיין, הפעילה מאז שנות ה-60, הוציאה לאור כמעט 60 אלבומים, שמונה מהם על טהרת היידיש ואחד מהם באנגלית. בפברואר 2011 קיבלה את פרס אקו"ם על מפעל חיים.‏ אלברשטיין ביצעה בתחילת דרכה שירים שכתבו יוצרים אחרים, ומאוחר יותר החלה לכתוב את שיריה בעצמה. שנה לאחר שזכתה בפרס אקו"ם, זכתה בתואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת תל אביב. אלברשטיין ממשיכה להוציא אלבומים באופן סדיר ולהופיע.

קצת כדורסל: קליבלנד נגד פורטלנד

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
שלושה הפסדים רצופים. בלאט/GettyImages

אתם צריכים לדעת שהיום תארח קליבלנד את פורטלנד למשחק חשוב עבור דיוויד בלאט. קבוצתו של המאמן הישראלי רשמה רצף של שלושה הפסדים, וכעת היא תנסה לעצור את המפולת בעזרת החזרה לאולמה הביתי, וחזרתו של לברון ג'יימס - שקיבל מנוחה במשחק האחרון במיאמי. הבלייזרס, שעוברים עונה קשה בעקבות נטישתו של כוכבם למרכוס אולדריג', דווקא נמצאים במגמה חיובית, והם בהחלט מסוגלים לעשות לקאבס צרות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully