וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח האינתיפאדה: בושם חדש בצורת סכין הפך ללהיט ברצועת עזה

סוחר ברצועה הפיץ בושם בבקבוק זכוכית המעוצב כסכין גדולה שעליו מצויר הדגל הפלסטיני ומפת פלסטין. לפי כלי תקשורת קטארי, עם המשך גל הטרור הפופולריות שלו רק הולכת ומתרחבת. למוצר יש גם ערך אידיאולוגי שהוא מבקש לקדם: להזכיר לפלסטינים "להמשיך במאבק עם הניצחון"

בושם בצורת סכין, סמל לאינתיפאדת הסכינים, פיגועי דקירה, ברצועת עזה, דצמבר 2015. קטארי, צילום מסך
בושם האינתיפאדה/צילום מסך, קטארי

לנוכח גל פיגועי הדקירה נגד אזרחים וחיילים ישראלים, הפך בושם חדש בבקבוק המעוצב בצורת סכין הפך למוצר מבוקש ברצועת עזה. הבושם מגיע בבקבוק זכוכית בצורת סכין גדולה ועליו הדגל הפלסטיני ומפת פלסטין (מהנהר לים).

כלי תקשורת קטארי "אל-חליג' אונליין" דיווח כי עם המשך גל הטרור הפופולריות שלו רק הולכת ומתרחבת. הסוחר הפלסטיני שאחראי להפצת המוצר המקורי, מועתז קאסם, סיפר כי הרעיון לבושם החדש הגיע מגל הפיגועים היומיומיים, ומהרצון לעודד את הפלסטינים להמשיך ב"פעולות הגבורה", כלשונו.

"ההמנונים של חמאס הנשמעים מהרמקולים במסגדים מקדמים את המכירות של הבושם שלי", התגאה קאסם, "זהו בבושם מיוחד עבור לוחמים המקריבים את נפשם". קאסם הוסיף כי מלבד הרווחים הכספיים שהבושם מניב לו, למוצר יש גם ערך אידיאולוגי שהוא מבקש לקדם: מטרתו להזכיר לפלסטינים "להמשיך במאבק עם הניצחון".

עם זאת, תושבי עזה רבים לא צפויים ליהנות כל כך מהמוצר החדש, שכן מחירו גבוה בהרבה מיכולתם הכלכלית של מרביתם. זו לא הפעם הראשונה שהמאבק בישראל מגיע למחלקת הקוסמטיקה הפלסטינית. לפני שלוש שנים הופץ ברצועת עזה בושם בשם "M-75", על שם דגם הרקטות שנורו אז לראשונה לתל אביב במהלך מבצע "עמוד ענן".

(עדכון ראשון: 23:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully