וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'רוצח הקפוצ'ון' שוב הסתבך: "היא בגדה בי עם מוסלמי מלוכלך"

7.12.2015 / 9:29

ג'ורג' צימרמן מפלורידה עלה לכותרות לאחר שירה למוות בנער שחור בן 17 וזוכה מכל אשמה. לאחרונה חשבון הטוויטר שלו הוסר לאחר שפרסם תמונות עירום ואת פרטיה האישיים של זוגתו לשעבר

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון: ג'ורג' צימרמן מזוכה מרצח נער בן 17

בשנת 2013 ארצות הברית רעשה אחרי שג'ורג' צימרמן, מאבטח בן 30, זוכה מאשמת רצח לאחר שירה בראשו של נער שחור בן 17 בקליפורניה. צימרמן נתקל בנער טרייבון מרטין שירד לקנות חטיף במכולת ליד ביתו. ג'ורג' עקב אחריו, הודיע למשטרה על נער חשוד אולם לא המתין לתשובתם וירה בראשו פעם אחת. הסיפור בכלל והזיכוי המוחלט בפרט עוררו זעם גדול בקרב הציבור האמריקאי, והפרשה כולה זכתה לכינוי "רצח הקפוצ'ון" - כיוון שהסיבה שהנער עורר את חשדו של צימרמן הייתה שאת ראשו כיסה קפוצ'ון.

שמו של צימרמן עלה לכותרות שוב בימים האחרונים, וגם הפעם מסיבות מזעזעות: חשבון הטוויטר שלו הוסר מהרשת לאחר שפרסם תמונות עירום ופרטים אישיים של אישה בשם הת'ר, עמה ניהל קשר רומנטי.

ג'ורג' צימרמן טוויטר. דיילי מייל, צילום מסך
אחד מהציוצים שהביאו להסרת חשבון הטוויטר של צימרמן/צילום מסך, דיילי מייל

"זאת הת'ר. היא בגדה בי עם מוסלמי מלוכלך. היא תשכב עם כל אחד", כתב צימרמן והוסיף את מספר הטלפון ותמונה חושפנית של האישה. בתמונה נוספת שהעלה מאוחר יותר באותו היום כתב "האם אני הלכתי רחוק מדי? עוד לא סיפרתי על האקדח והכסף שהיא גנבה ממני. קו הטלפון שלה עמוס", הסביר ורשם את כתובת המייל הפרטית שלה.

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

בטוויטר לא הגיבו להסרת החשבון מהרשת, אך ידוע שהחברה אוסרת על פרסום פרטים אישיים של אנשים שאינם מעוניינים בכך. לא ברור איך ג'ורג' צימרמן מסתובב חופשי: בשנת 2013 בלבד, זמן קצר לאחר שזוכה, הוא נעצר על נהיגה בשכרות. מאוחר יותר באותה השנה נעצר שוב לאחר שהיכה את זוגתו לשעבר ואיים על אשתו בנפרד באקדח. הכתובת נמצאת על הקיר, אך איש לא טורח לעשות דבר.

ג'ורג' צימרמן טוויטר. דיילי מייל, צילום מסך
למה הוא עדיין מסתובב חופשי? לא ברור/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully