וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר נפצע בינוני בפיגוע דקירה בשער שכם; המחבל חוסל

הפצוע, שבנוסף לדקירת המחבל נפגע מירי כוחות הביטחון כשירו לעבר התוקף, פונה לבית החולים שערי צדק. הראשון שהגיע לטפל בו הוא ד"ר אבו מרעי, מנהל המרפאה הסמוכה: "עשינו את העבודה שלנו"

צילום: רוני כנפו, עריכה: טל רזניק

שוטר נפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה אחר הצהריים (חמישי) בשער שכם בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשוטר, כבן 35, טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בעיר כשהוא סובל מפציעות דקירה בגפיו ומפצע ירי בקרסולו. המחבל חוסל.

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל, בן 21 תושב בגדה המערבית, הגיע לעבר השוטר שישב בניידת בסכין שלופה. במהלך מאבק שהתפתח בין השניים נדקר השוטר בידו ובינתיים שוטרים נוספים שהיו במקום ירו לעבר המחבל וחיסלו אותו. עם זאת, הם פגעו במהלך האירוע גם בקרסול של השוטר הפצוע. דובר משטרת ירושלים, סגן-ניצב אסי אהרוני, מסר: "הפעולה המהירה מנעה פגיעה קשה יותר בשוטר. הוא נפגע ככל הנראה גם מהירי שבוצע על ידי המחבל. כך אנחנו מעריכים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע בשער שכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הראשון שהגיע להגיש עזרה לשוטר הוא ד"ר ג'בר אבו מרעי, מנהל המרפאה הסמוכה של קופת החולים כללית. לדבריו, הוא שמע את הירי ורץ לעזור לפצוע. "עשינו את העבודה שלנו. נתנו לו עזרה ראשונה והזעקנו אמבולנס. הוא סיפר לנו מה קרה", אמר ד"ר אבו מרעי, רופא משפחה בהכשרתו.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה אדרי, אמר: "התגובה המהירה, הנחושה והמקצועית של השוטרים מנעה פגיעה קשה יותר בשוטר ובחפים מפשע נוספים. השוטרים הפרוסים בשטח מוכיחים פעם אחר פעם שמהווים מגן אנושי לאזרחים. אני מבקש לשבח את הרופא שהגיש סיוע ראשוני לשוטר".

פאראמדיק מד"א, זכי יהב, העניק גם הוא לפצוע טיפול בזירה. "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 35 שוכב כשהוא בהכרה מלאה", סיפר. "הוא סבל מפציעות בגפיים ופיננו אותו תוך כדי טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן נוזלים וטיפול תרופתי בכאב, לבית החולים שערי צדק כשמצבו מוגדר בינוני ויציב. לכל אורך הדרך הוא דיבר ותקשר איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אמבולנס, מיון בית חולים שערי צדק, 3 בדצמבר 2015. יואב דודקביץ'
פינוי הפצוע לבית החולים שערי צדק/יואב דודקביץ'

אזור הפיגוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר היום התרחש פיגוע ירי במחסום נייד שהוצב בסמוך למחסום חיזמא שבאזור ירושלים. במסגרת האירוע, הגיע כלי רכב שמתוכו פלסטיני ביצע ירי לעבר הכוח. חייל כבן 20 נפצע באורח קל מאוד באירוע ונשרט בידו. כוח צה"ל שהיה במחסום השיב באש לעבר הרכב - וחיסל את המחבל. אדם נוסף, אזרח ישראלי בן 47, נפצע באורח קשה בתקרית כתוצאה מירי המחבל.

המחבל שביצע את הפיגוע הוא מאזן חסן עריבה, תושב אבו דיס בן 37 ואב לארבעה. על פי דיווחים פלסטיניים, מנהלת התיאום והקישור הפלסטינית הודיע כי עריבה היה קצין במנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום טיפלו בפצוע הקשה באזור המחסום ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, כשהוא סובל מפצע ירי בפלג גופו העליון.

חשד לפיגוע במחסום חיזמא, 03 דצמבר 2015. הלל מאיר/TPS, תצפית TPS
זירת הפיגוע במחסום חיזמא, היום/תצפית TPS, הלל מאיר/TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully