וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: בת 15 הוחזקה בשבי על ידי בן 41 שפגשה באינטרנט

3.12.2015 / 16:28

אלכסיס בת ה-15 יצאה יום אחד מביתה לטיול עם הכלב ולא חזרה. מה שקרה לה הוא הסיוט של כל הורה. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

הסיוט של כל הורה: בסוף חודש אוקטובר יצאה אלכסיס בורוביאק מביתה לטיול עם הכלב, ולא שבה הביתה. הוריה פתחו בחיפושים נרחבים אחריה, אולם במשך 23 ימים לא היה זכר למקום הימצאה. עד השבוע.

מסתבר שאלכסיס יצאה מביתה לא כדי לטייל עם הכלב, אלא כדי להיפגש עם גבר שאותו הכירה באפליקציית הצ'אטים "קיק". האיש, שזוהה אחר כך ככריסטופר דיוויד שרודר בן 41, לקח אותה ברכבו אל הבית שלו, מרחק של 500 מיילים מביתה, שם הוא החזיק אותה בשבי, אנס אותה והכריח אותה לנקות את ביתו. הוא גם ציווה עליה לרדת במשקל ולשנות את המראה שלה. כל אותו הזמן התחננה אלכסיס לחזור הביתה. היא סיפרה שפחדה לברוח כיוון שהיה לו ארסנל עצום של כלי נשק.

שוטרים מיחידות הסייבר של אוהיו ומיזורי הצליחו לאחר יותר משלושה שבועות לאתר את הבית שבו הוחזקה אלכסיס ושחררו אותה לחופשי. שרודר נעצר והוגש נגדו כתב אישום.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully