וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הסוף העצוב של הצעיר שעזר לאם צעירה במצוקה

2.12.2015 / 13:40

ג'יימי לין ניית'ן עמדה נבוכה בקופה אחרי שכרטיס האשראי שלה לא עבר, כשבחור אלמוני ניגש ושילם עבורה את החשבון. כשהיא צלצלה למקום עבודתו להודות לו, היא לא האמינה למשמע אוזניה. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

ג'יימי לין ניית'ן הייתה כבר בקופה בסופרמרקט כשכרטיס האשראי שלה נחסם. היא נתקעה עם מצרכים לילדים שלה בשווי של 200 דולר ולא הייתה יכולה לשלם. למרבה המזל, לתמונה נכנס בחור אלמוני בשם מתיו ג'קסון, מאמן כושר צעיר שראה את ההתרחשות מהצד, והחליט לשלם עבורה את החשבון. ג'קסון אמר לג'יימי שהיא לא צריכה להחזיר לו את הכסף אלא רק "להעביר את המעשה הטוב הלאה".

יממה לאחר מכן, ג'יימי צלצלה למכון הכושר בו עובד ג'קסון כדי לפחות לספר לבוס שלו איזה עובד נפלא יש לו. אבל כשהיא התחילה לספר את הסיפור, האישה שמעבר לקו התחילה לבכות. מסתבר שרק שעות קודם לכן נהרג מתיו בתאונת דרכים. ג'יימי ההמומה סיפרה את הסיפור שלה בפוסט שהפך ויראלי וגם הקימה עמוד פייסבוק שמעודד אנשים להציע עזרה לאנשים במצוקה. "מורשת מתיו" היא קראה לו.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully