וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג אגד צוחק על נוסע מבוגר: "חפש את הכרוז בבגאז'". תיעוד

1.12.2015 / 14:30

נוסע שהתיישב מאחורי הנהג בקו 10 בחיפה תהה אם הכרוז נשמע מרמקול או שמדובר בקול אנושי. הנהג, בתגובה, לא הפסיק להתבדח על חשבונו: "לך תסתכל, הוא מאחורה עד הסוף". אגד: "מגנים את ההתנהגות"

עריכה: שניר דבוש

נהג אוטובוס של אגד תועד מצלם נוסע מבוגר וצוחק עליו. בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS נראה הנוסע מתיישב מאחורי הנהג באוטובוס בקו 10 בחיפה ושואל אותו אם הכרוז נשמע מרמקול או קול אנושי. "כן, הוא יושב אחורה, לך תסתכל, זה בן אדם בעצמו, הנה תיכף הוא יתחיל לדבר. תסתכל איפה הוא יושב, הוא בבגאז' מאחורה", התבדח הנהג על חשבונו.

הנוסע התמים האמין לנהג והלך לחפש את הכרוז בספסלים האחוריים. "הנה, תיכף תשמע, הוא יגיד לך התחנה הבאה, אבל מתוך הבגאז' הוא אומר את זה", אומר לו הנהג תוך שהוא מתעד את הנוסע המבוגר בטלפון הנייד שלו וצוחק. "לך עד הסוף, ראית אותו?", שאל. לאחר שהנוסע השיב שלא, הנהג המשיך: "אז כנראה שהוא ירד הבן זונה... הוא בחור טוב". לבסוף אמר הנהג: "אתם רואים איזה נוסעים אנחנו לוקחים? בבקשה".

מחברת אגד נמסר בתגובה: "כפי שנראה בסרטון ישנו קושי לאתר את זהות הנהג, שהתנהגותו אינה משקפת את הנורמות המצופות מנהגי החברה. על פניו אנו מגנים את התנהגותו של הנהג ופועלים על מנת לאתרו ולהעמידו בפני ועדת המשמעת של החברה".

תיעוד: נהג אוטובוס מותח נוסע מבוגר ומצלם אותו. ספק 500
"לך עד הסוף". הנוסע המבוגר שהנהג צחק עליו/ספק 500
  • עוד באותו נושא:
  • אגד
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully