וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: סיפורו העצוב של המהגר האיראני שנרצח על ידי שכניו

30.11.2015 / 14:38

ביג'אן איברהימי התלונן על צעירים שהשחיתו את הגינה שלו. אלא שהם החליטו לנקום, והפיצו עליו שמועות לפיהן הוא פדופיל והתסיסו נגדו את כל השכונה. כשהמשטרה נכנסה לתמונה, הסיפור רק הסתבך עוד יותר. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

ביג'אן איברהימי, אזרח בריטי ממוצא איראני, נפל קורבן לדעות קדומות. ב-2013, התגורר איברהימי בעיירה בריסלינגטון. יום אחד, הוא תפס חבורת נערים משחיתה את הגינה שלו ותיעד אותם במצלמתו. אלא שהמעשה הזה הוביל את השכנים להאשים אותו בפדופיליה ולנהל נגדו מסכת איומים ארוכה, שבסופה הוא הוכה על ידם למוות וגופתו הוצתה. שני הרוצחים אמנם הורשעו ונידונו למאסר עולם, אבל כעת מתברר שהם לא האשמים היחידים בפרשה.

כמה ימים לפני הרצח, איברהימי צלצל למשטרה עשרות פעמים וטען כי שכניו מאיימים עליו. השוטרים מצדם, הגיעו לביתו, שם מצאו המון זועם, ובמקום להרגיע את הרוחות, עצרו דווקא את איברהימי, והאשימו אותו במהומה. בסרטון שפורסם היום נראית אחת השוטרות מטיחה באיברהימי בתא המעצר: "אתה קוץ בתחת".

לאחר המעצר שחררו השוטרים את איברהימי לידי ההמון הזועם ואת סוף הסיפור אנחנו כבר יודעים. השוטרים, אם תהיתם, נאשמים כעת בהתנהגות שאינה הולמת.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully