וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | צפו: דונלד טראמפ חיקה אדם נכה ולעג לו

26.11.2015 / 12:34

השערורייה החדשה מבית דונלד טראמפ מכה גלים בארה"ב. צפו ברגע שבו טראמפ מחקה כתב נכה של ה"ניו יורק טיימס". סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

סיפור בדקה: דונלד טראמפ לועג לעיתונאי נכה/וואלה! NEWS

דונלד טראמפ, זוכרים אותו? הבחור שמתמודד לראשות המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות? אז השבוע הוא עשה מעשה שמזכיר קצת את מעשיו של ח"כ מסוים מישראל, וצחק על אדם נכה. הכל התחיל לפני כמה ימים כשטראמפ אמר שראה במו עיניו מוסלמים בניו יורק צוהלים ומריעים לאחר אירועי ה-11 בספטמבר. הדברים עוררו סערה, אבל טראמפ – בשלו.

אתמול, במהלך מסע הבחירות שלו, התייחס טראמפ לריאיון שנתן השבוע בנושא, כתב הניו יורק טיימס סרג' קובלסקי, שפרסם ידיעה ב-2001 שהפריחה את השמועה שמוסלמים הריעו ברחובות. טראמפ חיקה את קובלסקי, והחווה בידיו על הנכות שלו. קובלסקי סובל מבעיית מולדת בשריריו, מחלה בשם ארתרוגריפוזיס.

כצפוי הדברים עוררו סערה גדולה עוד יותר, וגינויים מכל קצוות הקשת הפוליטית. טראמפ מצדו, עדיין לא התנצל.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully