וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לבן נכה זרקה את עצמה תחת מכונית סגן שר השיכון – ונעצרה

26.11.2015 / 9:15

על פי החשד, האישה הטרידה את עובדי משרד השיכון ובני משפחותיהם, ולבסוף אף הגיע ניסיון ההתאבדות. לדבריה, במשרד התעלמו מבקשותיה לעבור מדירתה שבקומה החמישית: "יש לי בן על כיסא גלגלים, מתעללים בי". סגן השר ז'קי לוי: "היא אינה זכאית"

35 משפחות פלשו לבניין נטוש של מעונות סטודנטים בירושלים, אוגוסט 2011. עומר מירון
"איך אני אעלה אותו לקומה חמישית?"/עומר מירון

אם לבן נכה תושבת אילת נעצרה אתמול (רביעי) על ידי המשטרה בחשד להטרדה. זאת, לאחר שניסתה להתאבד והשליכה עצמה תחת גלגלי מכוניתו של סגן שר השיכון, ז'קי לוי. האישה, שבנה מרותק לכיסא גלגלים ומתגורר עמה בדירה בקומה החמישית, פנתה שוב ושוב למשרד הבינוי והשיכון בבקשה שיעבירו אותה ואת בנה לקומה נמוכה יותר, ועל פי החשד גם הטרידה את בני משפחותיהם של העובדים והתקשרה לבתיהם הפרטיים.

האישה הובאה להארכת מעצר אתמול בבית משפט השלום בירושלים בחשד שהטרידה את אנשי משרד השיכון באמצעות הטלפון. במהלך הדיון בבית המשפט, אמר נציג המשטרה, רב-סמל גרי תמים: "מדובר באירוע שחוזר על עצמו. המשיבה מטרידה טלפונית את אנשי לשכת שר השיכון זה כמה חודשים. היא מתקשרת אליהם בשעות לא שגרתיות ובזמן שהם בבית וגם למשפחותיהם. בפעם הקודמת אני שוחחתי עם אשתו של סגן שר השיכון, והיא סיפרה על כך שהמשיבה מטרידה אותה ואף שהיא ניסתה לזרוק עצמה מתחת לגלגלי המכונית של סגן השר בזמן שנכנס למשרד. כמו כן, היא השאירה לאשתו הודעות על כך שהיא רוצה להתאבד".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בצל פרשות המין: המפכ"ל החדש מתכנן למנות ניצב לטיפול בענייני משמעת במשטרה
שבועיים אחרי הפיגוע תיערך חתונת הבת ששכלה את אביה ואחיה
חוכמת ההמון: חומרי חקירה שותפו ברשת כדי לאתר חשודים בשוד

ז'קי לוי, לשעבר ראש עיריית בית שאן וחבר כנסת מכהן מטעם הליכוד. יעל געתון, מערכת וואלה! NEWS
איימה בהתאבדות בפני אשתו של סגן שר השיכון. לוי/מערכת וואלה! NEWS, יעל געתון

במהלך הדיון, ביקשה האישה להתבטא בנושא וטענה כי נעשה לה עוול. "אין לי בית, יש לי ילד נכה על כיסא גלגלים ונתנו לי דירה בקומה החמישית שאני לא יכולה להעלות אותו", סיפרה. "אמרו לי 'זה מה שתקבלי'. לא מתייחסים לבקשות שלי, מתעלמים ממני לחלוטין. לא הטרדתי איש מעולם. הם משקרים במצח נחושה".

האישה המשיכה לטעון לחפותה ולתאר את מצבה האומלל בפני בית המשפט. "פעם אחת התקשרתי אליה שתעזור לי לגבי הילד כי אני גרה במקלט. מי יכול לעזור לי? איך אני יכולה להעלות ילד נכה על כיסא גלגלים עד קומה חמישית? איך אפשר? היא אומרת לי 'זה מה שיש'. הגעתי עד לפה עם בירוקרטיה, מתעללים בי".

השופטת ג'ויה סקפה שפירא החליטה בתום הדיון לשחרר את האישה ולא להאריך את מעצרה, אך הציבה בפניה תנאי הרחקה ממשרד השיכון והבינוי.

סגן שר הבינוי והשיכון מסר בתגובה: "הגברת, שאינה זכאית לדירה ציבורית לפי הקריטריונים הדרושים, הגיעה לאחרונה למתחם משרד הבינוי והשיכון כשהיא מאיימת להצית את עצמה אם דרישתה לדירה לא תתקבל. עקב הפרעה מתמשכת והטרדת העובדים, משטרת ישראל הוציאה לגברת צו הרחקה מהמקום. להרחקה זו קדמה תקיפה של מנהלת סניף עמידר באילת, שבעקבותיה הוצא כנגדה צו הרחקה וזאת לאחר שפצעה את המנהלת וגרמה לאישפוזה בבית חולים".

"באישור הוועדות השונות זכתה האישה לסיוע מוגדל בשכר דירה מוגדל כמקרה חריג ולפנים משורת הדין. משרד הבינוי והשיכון הגדיל לעשות כשלאחרונה שכר לה דירה למשך שנתיים עם כניסה מידית באילת, וזאת לאחר שהגענו למסקנה כי יהיה קשה לאתר בעל נכס שישכיר לה את דירתו, אך היא סירבה לקבלה. בשל המחסור החמור שיש למשרדינו בדירות שיכון באילת אל מול תור ארוך של זכאים הממתינים, הוצעו לה חלופות הולמות בבאר שבע, דימונה, ירוחם ומצפה רמון לכניסה מידית, אך גם לאלו היא סירבה. גם היום אנו מוכנים לשכנה באופן מידי בדירות אלו. היא מנסה לפתח שיטה ובאמצעותה לעקוף את החוק, לא נאפשר לאלימות לקבוע לנו כללים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully