וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: טעות בעמוד המודעות עזרה להציל את חייה של אישה

25.11.2015 / 13:13

גלן קאלדרבנק בסך הכל חיפש חומרי בניין באתר המודעות קרייגסליסט. מה שהוא מצא שם ישנה את חייו של אישה שכלל לא הכיר. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

גלן קאלדרבנק מניו ג'רזי חיפש בוקר אחד חומרי בניין באתר המודעות הפופולרי קרייגסליסט. אלא שבמקום חומרי בניין, הוא מצא הזדמנות להציל חיים. קאלדרבנק נתקל במודעה של קאי סאריה, שהשתרבבה בטעות לעמוד המודעות של חומרי הבניין. במודעה, חיפש סאריה תורם כליה לאשתו החולה, נינה.

גלן מיד נזכר במודעה דומה שהוא עצמו פרסם לפני כמעט עשור עבור אשתו ג'סיקה שחלתה בסוכרת ומתה מאז מהמחלה. ג'סיקה קיבלה כלייה ולבלב מתרומת איברים, אולם לסאריה ואשתו לא היה את אותו המזל. גלן אמר שחשב שאשתו המנוחה מנסה לרמוז לו מלמעלה, והגיב להודעה. שלושה חודשים אחר כך, הוא נמצא מתאים לתרומה, ויעבור את הניתוח ב-1 בדצמבר. קאי ונינה מצדם הקימו עבורו עמוד גיוס תרומות, כדי לסייע לו בתהליך ההחלמה. כנראה שזה היה מסר משמיים.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully