וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חבורת נשים השתוללה, התפשטה והשחיתה שירותים ציבוריים

26.11.2015 / 10:14

ארבע נשים שיכורות נכנסו לשירותים של פאב והחלו להתפרע וללכלך את המקום. אחת מהן הגדילה לעשות, רקדה עם פח על הראש וחשפה את החזה לעיניי המצלמה. קלאסה, היא בכל מקום

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

פייסבוק

הפסוק הנודע אומר שיין ישמח לבב אנוש, אבל אנחנו יכולים לחשוב על אדם אחד לפחות ששום יין לא ישמח אותו כרגע: הבעים של פאב בפרת', אוסטרליה, שהיה צריך להיכנס לשירותי הנשים ולגלות שהמקום הוחרב לחלוטין. האשמות הן ארבע מבלות שלגמו בעצמן לא מעט יין.

ההרס תועד במצלמת האבטחה במקום וניתן לראות שבעוד ששתיים מהן עומדות בסמוך לכיור ולא עושות כלום, השתיים האחרות משליכות ניירות באוויר, רוקדות וצוחקות.

הבחורה בשמלה השחורה אפילו רוקנה את הפח על הרצפה, הניחה אותו על הראש והחלה לרקוד בצורה מגוחכת. לאחר מכן הפשילה את שמלתה וחשפה את חזה למצלמה.

נשים בשירותים. צילום מסך
אין ספק שמדובר בבחורות להביא להורים בארוחת שישי/צילום מסך

הסרטון עלה לרשת וצבר אלפי צפיות ושיתופים. אחת הגולשות הותיקות כתבה "אני שמחה שלא היו סמארטפונים ואינטרנט שתיעדו את השטויות שאני עשיתי בצעירותי". גולשים אחרים התייחסו לנראה בסרטון בפחות הומור. "אפשר לראות בבירור שהצעירות שיכורות כל כך, עד שהן גורמות לכאוס מוחלט וחושבות שזה מצחיק. זה מאוד עצוב", כתב גולש אחר.

מנהל הבר סיפר בריאיון ל"דיילי מייל" שהוא מכיר את הבחורות שהרסו את השירותים. "הצלחנו לזהות את הנשים שמופיעות בסרטון. יש לנו את תעודות הזהות שלהן והכניסה למקום תאסר עליהן לצמיתות. זה מקרה נדיר מאוד, אבל כנראה שבזמן הקרוב אנשי הצוות יגדילו את הביקורים שלהם בשירותים כדי לראות שהכל בסדר".

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק!

עוד באותו נושא

המשטרה מחפשת אחר שיכורים שנסעו בשולחן פיקניק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully