וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה משפחתית: זיו נדקר למוות כעשור אחרי שדודו נרצח בפיגוע בקפה הלל

החייל שנרצח בפיגוע בתחנת הדלק ליד בית חורון הוא זיו מזרחי מהיישוב גבעון, ששירת ביחידת התצפיות של אוגדת יו"ש. אחיו של אביו נרצח גם הוא בפעילות טרור, לפני 12 שנה בקפה הלל בירושלים. המחבל חוסל מיד לאחר האירוע

צילום: רוני כנפו, TPS; עריכה: קשת סידי

החייל שנרצח אתמול (שני) בפיגוע הדקירה בכביש 443 הוא זיו מזרחי, בן 18 מהיישוב גבעון, ששירת ביחידת התצפיות של אוגדת יו"ש. דודו של החייל, אלון מזרחי, נרצח גם הוא בפעילות טרור, בפיגוע ההתאבדות בקפה הלל בירושלים בשנת 2003. הלווייתו תתקיים היום בשעה 13:00 בהר הרצל בירושלים.

זיו נדקר בתחנת הדלק דור אלון, ליד בית חורון, באירוע שבו נפצעו גם חיילת וצעירה נוספת באורח קל. המחבל נורה בידי כוחות הביטחון וחוסל. החיילת נפגעה בידי המחבל, ואילו הפצועה הנוספת היא עוברת אורח שנפגעה מירי כוחות הביטחון לעברו, כשקליע פגע בכלי הרכב שבו שהתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלון, שנרצח בפיגוע בקפה הילל/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירת הפיגוע בקפה הלל, ירושלים, 9 בספטמבר 2003. GettyImages
הפיגוע בקפה הלל בשנת 2003/GettyImages
פיגוע דקירה בכביש 443, 23 בנובמבר 2015. הלל מאיר, תצפית TPS
זירת הפיגוע שבו נהרג זיו, היום/תצפית TPS, הלל מאיר

כוחות רפואה שהוקפצו לזירת האירוע נאלצו לקבוע את מותו של זיו בתום פעולות החייאה. המחבל, שהגיע ברגל לאזור התחנה, לא עורר חשד - שכן פלסטינים רבים מגיעים דרך קבע למקום.

חובש רפואת חירום במד"א יצחק אריה גולדפרב שהגיע למקום סיפר: "על הכביש בתחנת הדלק שכב צעיר בן 20 מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון, בסמוך אליו הייתה צעירה בת 20 עם פצע דקירה בגפיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן קצר קודם לכן ניסה מחבל לדקור חייל בכיכר ליד החטיבה המרחבית שומרון שבאזור חווארה. המחבל נורה ונהרג על ידי כוח צה"ל בנקודה. לא היו נפגעים במקרה זה.

אתמול בבוקר נפצע גבר בן 70 באורח קל בפיגוע דקירה ברחוב יפו, ליד שוק מחנה יהודה שבירושלים. שתי המחבלות - נערות פלסטיניות בנות 14 ו-16 ממזרח העיר שהגיעו לשוק חמושות במספריים וניסו לדקור את העוברים והשבים, נורו על ידי שוטר שזיהה את המתרחש. אחת מהן נהרגה, ושנייה נפצעה קשה. מאבטח בן 27, שרץ כדי לסייע בנטרול המפגעות, נפצע ככל הנראה אף הוא מהירי ומצבו קל. צוותי מד"א העניקו טיפול גם לכמה אנשים שלקו בחרדה.

נוסף על הפיגוע בירושלים דווח על פיגוע דריסה בהתנחלות המפונה חומש שבצפון השומרון. כלי רכב שנכנס לתוך שטח ההתנחלות לשעבר ניסה לפגוע בקבוצת תלמידי ישיבה שלנים שם מתחת לכיפת השמיים. בן 18 נפצע קל. הרכב הפוגע נמלט והוצבו מחסומים באזור כדי לאתרו. צוות מד"א בסיוע כוח רפואה צבאי שחבר לפצוע אשר הובא ברכב פרטי לכניסה לשבי שומרון, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון.

(פרסום ראשון: 20:25)

פיגוע דקירה בכביש 443, 23 בנובמבר 2015. הלל מאיר, תצפית TPS
זירת הפיגוע שבו זיו נרצח, היום/תצפית TPS, הלל מאיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully