וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: ילד התעמת עם גבר שהטריד אישה ברחוב

23.11.2015 / 17:05

ג'וליה פרייס יצאה לריצה ברחוב כשלפתע החל אדם זר לקרוא לעברה קריאות גסות. היא הסתובבה כדי להתעמת איתו, אלא שאז הגיע ג'יימס, נער צעיר שזכה, כך נראה, לחינוך טוב. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

ג'וליה פרייס, זמרת ויוצרת אמריקנית, יצאה השבוע לריצה היומית שלה בסנטה מוניקה, כשלפתע היא שמעה אדם קורא לעברה קריאות גסות. כמו נשים רבות אחרות שכבר רגילות, למרבה הצער, להטרדות ברחוב, היא התעלמה והמשיכה בריצה. אלא שההתעלמות שלה רק עצבנה עוד יותר את הבחור שהתחיל לקלל אותה ובין היתר כינה אותה: "כלבה". אז, היא החליטה שהיא לא שותקת.

ג'וליה הסתובבה לעברו וכבר הייתה מוכנה לעימות, כשפתאום ניגש אל האיש ילד קטן בשם ג'יימס ואמר לו: "היי, זה לא דבר יפה להגיד, והיא לא אהבה שצעקת לעברה. אתה לא צריך לעשות דברים כאלה כי היא בחורה נחמדה ואני לא נותן לאף אחד להגיד דברים רעים לאנשים". האיש ההמום אסף את חפציו והלך משם. ג'וליה ההמומה לא פחות ניגשה אל הילד וחיבקה אותו. את סיפור המקרה היא העלתה לרשת וזכתה למאות אלפי שיתופים ותגובות.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully