וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר התלונן במח"ש: שוטרים התעללו בי במעצר ושברו את ידי

23.11.2015 / 13:10

צעיר מהמרכז נעצר לפני שבועיים בעילה של הפרעה לשוטר. הוא מצדו טען שנעצר ללא סיבה כשהיה בדרכו מבית הכנסת, והוסיף שאף ספג אלימות קשה והשפלה. בתלונה שהגיש טען שפונה לטיפול רפואי רק 7 שעות אחרי שידו נשברה. מח"ש: נבדוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעיר שהתלונן על אלימות מצד השוטרים עם ידו מגובסת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבועיים נעצר חרדי תושב מרכז הארץ - אחרי שלכאורה תקף שוטרים. אלא שהצעיר טוען בתלונה שהגיש למחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) כי הוא זה שהותקף על ידי השוטרים. לדבריו, הוא נאזק לעמוד, בצורה שהובילה בסופו של דבר לשבר בידו.

המקרה החריג אירע ביום שבת, 7 בנובמבר. הצעיר, המיוצג על ידי עו"ד אלון בן-זיו מהסנגוריה הציבורית, טען שהוא מיהר לביתו לנוכח הגשם השוטף אחרי שסיים תפילה בבית כנסת שכונתי. סמוך לביתו הבחין בשוטרים משוחחים עם כמה נערים.

לטענתו, מסיבה שאינה ברורה, אחד מהשוטרים ניגש אליו ושאל אותו מדוע הוא ברח וביקש ממנו תעודה. הצעיר טען כי אין ברשותו תעודת זהות משום שמדובר בשבת.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
2 פצועים קל בפיגוע ליד שוק מחנה יהודה, פצוע בפיגוע דריסה בשומרון
חשד: קצין בכיר בימ"ר נגב בעל גישה לחומר רגיש הדליף מידע לעבריינים
2 מהיישובים החדשים בנגב - על כפרים בדואים

מאותו רגע, טען הצעיר, החלו השוטרים להכותו. השוטר ששאל אותו לגבי תעודת הזהות סטר לו בפניו, ושוטר נוסף ירד מהניידת והצטרף אליו. לאחר מכן, העלו אותו השניים לניידת המשטרה.

בית המשפט לא האריך את מעצרו של הצעיר

לדבריו, גם בתוך תחנת המשטרה במרחב דן של מחוז תל אביב המשיכו השוטרים לנהוג בו באלימות. הוא סיפר כי בתוך תא המעצר סבל מבעיטות ומסטירות. נוסף על כך, הם השפילו אותו ואמרו לו ש"ילקק את כל החרא מהרצפה עם הלשון", וכן איימו - לטענתו - שיקשרו אותו לעמוד. לא עבר זמן רב, לטענתו, והאיום הנורא הפך למציאות כשהשוטרים אזקו אותו לעמוד, כשהם ממשיכים ומכים אותו, סוטרים בפניו וצוחקים עליו.

הצעיר נפל על הרצפה, ולדבריו חש כאב עצום בידו. הוא זעק לעזרה וביקש שיטפלו בו. עם זאת, חרף העובדה שהאירוע קרה בשעה 3:00 בלילה, הצעיר פונה לבית החולים רק ב-10:00 בבוקר, שם גובסה ידו ואובחנו שברים שקשה לזהותם. זמן קצר לאחר מכן, כשגבס על ידו, נלקח מבית החולים להארכת מעצרו, שם ביקשה המשטרה להאריך את המעצר בחמישה ימים. ואולם, בית המשפט שחרר אותו לביתו.

מדוברות משטרת מחוז תל אביב סרבו להגיב. ממח"ש נמסר כי התלונה אכן התקבלה והיא נבדקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully