וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: ארגנו "ערב בנות" כדי לגייס כסף להמתת החסד של אימן

22.11.2015 / 13:42

כשג'קי בייקר מבריטניה גילתה שהיא חולה בניוון שרירים, היא החליטה לסיים את חייה בכבוד. הבנות שלה ניסו לגייס עבורה כסף, אבל אז, המשטרה התערבה. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

בפברואר האחרון קיבלה ג'קי בייקר את הבשורה שתשנה את חייה: המוזיקאית בת ה-59 מבריטניה, התבשרה שהיא חולה בניוון שרירים. כיוון שהכירה היטב את המחלה מאימה, היא ידעה בדיוק איזה גורל מצפה לה והתחילה לחפש דרכים לסיים את חייה.

הבנות של ג'קי, טארה ורוז, חשבו שהיא צוחקת, אבל היא הייתה רצינית. היא ביקשה מהן עזרה להגיע למרכז דיגניטאס, מרכז המתת החסד הידוע בשוויץ שמסייע לחולים סופניים לסיים את חייהם בכבוד. הבנות הבינו שאימן לא מתכוונת לוותר והחליטו לעזור לה לגייס את הכסף הדרוש. הן ארגנו ערב בנות סוער בפאב מקומי, כולל מופע דראג ועוד הפתעות, ופרסמו אותו בכל העיר. המחיר – 15 פאונד לאדם. אלא שבמהרה גם המשטרה שמעה על האירוע ופנתה לבנות בטענה שהן מעודדות בכך התאבדות ועוברות על החוק. הן נאלצו לבטל אמנם את המסיבה, אבל הפרסום עזר והתרומות הגיעו. בתחילת החודש, לחצה ג'קי על הכפתור וסיימה את חייה, בדיוק כמו שרצתה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully