וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צדיק ואהוב": מאות הגיעו להלוויית תושב חולון שנרצח בפיגוע בת"א

20.11.2015 / 2:30

רבים ליוו למנוחות את אהרון יסייב, שהיה בן 32 במותו. הוא הותיר אחריו 5 ילדים, ולפי עדויות, עצר את המחבל מלהיכנס לבניין פנורמה ומנע אבדות רבות יותר. "הקדוש ברוך הוא בחר בך", ספד לו אחד מקרוביו

צילום: דוד קורן

מאות בני אדם השתתפו הלילה (שישי) בהלוויית אהרון יסייב, בן 32 מחולון, שנרצח אתמול בפיגוע הדקירה בתל אביב. יסייב, שנקבר בבית העלמין בעירו הותיר אחריו חמישה ילדים, ותואר על ידי משפחתו וחבריו אדם טוב, צנוע וצדיק. לפי עדויות מהזירה, הוא מנע מהמחבל להיכנס לבניין פנורמה שברחוב בן צבי בדרום תל אביב ולמנוע אבדות כבדות יותר.

"מה אני אעשה עכשיו?", שאלה אמו לפני תחילת ההספדים. "הוא היה צדיק. זה חיים?". לאחר מכן רבו ספד לו: "זה קשה מאוד, אוי לנו ביום הדין. צדיק וישר הוא. כולנו בצער גדול על הכאב הזה. הוא הלך לעשות מצווה ולהתפלל ואז הגיע זמנו. בשעה קשה ובמצב קשה חייבים כולנו להתחזק. זו גזירה משמיים. צער גדול לעם ישראל, עם ישראל עובר תקופה קשה. עלינו לפתוח את העיניים, לשים לב מי מסביבנו ולהתפלל לקדוש ברוך הוא".

לקריאה נוספת:
"חמש דקות התרעה": בחברון לא מצליחים לעצור את המחבל הבא
"חילק אוכל לחיילים": התייר שנרצח ביקר באתר לזכר שלושת הנערים

מאות בהלוויית אהרון יסייב, בן 32 מחולון שנרצח בפיגוע בתל אביב. צילום: דנה ירקצי, מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
מאות בבית העלמין בחולון, הלילה/מערכת וואלה!, צילום: דנה ירקצי, מערכת וואלה! NEWS

הרב אברהם זרגריה, קרובו של אהרון, ספד לו גם הוא. "אהרון היקר והאהוב. אין אחד שיעיד שכעסת עליו, שעצבנת אותו, כל פעם שביקשנו, שרצינו, אמרת 'אני אבוא ואעזור'. איפה יש כזה דבר? רק אצל אדם מושלם, אחד שהקדוש ברוך הוא אוהב אותו. כנראה שהוא בחר בך".

אחיו אייל, קרא מעל ארונו של אהרון ואמר: "עוד מעט יגיע המשיח והוא יקום, הוא יקום".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זירת פיגוע הדקירה, בניין פנורמה, תל אביב, 19 בנובמבר 2015. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע בתל אביב, אתמול/ראובן קסטרו

סמוך לשעה 14:00 הגיע המחבל, ראאד מסאלמה, תושב חברון, ודקר אנושות שני גברים ואדם נוסף כבן 50. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של אחד מהם בזירה, והפצוע האנוש השני מת מפצעיו בבית החולים איכילוב בעיר. הגבר בן ה-50, שנפצע באורח בינוני, פונה לקבלת טיפול בבית החולים איכילוב.

"הייתי באמצע יום עבודה כששמעתי על האירוע", העיד יוסף, אביו של אהרון, בשיחה עם וואלה! NEWS. "סיפרו לי שהוא ישב בכניסה והציל את כולם, הוא סגר את הדלת ומנע בגופו את הכניסה של המחבל וככה הוא בעצם הוא נדקר. הוא היה בן תורה, הוא החזיר את כל המשפחה בתשובה. הוא השאיר אחריו חמישה ילדים, הילדה הגדולה הייתה בכיתה א'. הקדוש ברוך הוא לוקח את האנשים הטובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully