וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות שכן אמיץ עם מצלמה: הפורצים המגושמים נמלטו בלי כלום

22.11.2015 / 10:08

ניסיון פריצה של ארבעה גנבים לא חכמים במיוחד נכשל כשהשכן החליט לגשת בעצמו לבית ולצלם אותם בעת מעשה. למזלו, הם היו טיפשים מדי כדי לפגוע בו. צפו בניסיון הימלטות מביך למדי

יוטיוב

הכירו את השכן הכי מושלם עלי אדמות, ברט מקאן, תושב לאס וגאס, שגילה שגנבים מסתובבים בבית שכנו והחליט להיחלץ לעזרתו ולצלם את הפורצים בעת מעשה.

איש חיל האוויר לשעבר הפך לגיבור אחרי שהצליח להרתיע ארבעה פורצים מגושמים ותיעד אותם בווידאו כשהם מנסים להימלט. ברט ניגש אליהם בעודם מנסים לחמוק אל רכב השטח שהמתין להם בחוץ ושאל אותם מה הם עושים פה. "זה בית הילדות שלי", ענה לו אחד הפורצים בעוד הוא ואחרים נראים מזנקים אל הרכב.

הפורצים הלא מנוסים לא חבשו על פניהם מסכות וכשנמלטו גם לא לקחו איתם את הרכוש הגנוב. אם זה לא מביך מספיק, זה שעלה על מושב הנהג, יצא ממנו כעבור שניה ושאל את מקאן איפה מפתחות הרכב שלו? - כשאז הוא הבין שהוא בעצם מחזיק את המפתחות ביד שלו. אוקוורד!

תיעוד של פורצים. צילום מסך
פורץ מגושם נתפס על חם במצלמות/צילום מסך

בעלת הבית הנפרץ, מרגרט אלרד-מולר, סיפרה ל-Daily News שהעימות של מקאן עם ארבעת הפורצים גרם להם לוותר על תוכנית הפריצה שלהם, "הוא עצר אותם. הוא הסיבה שהם השאירו את כל הדברים שהם גנבו בדלת הבית. הוא פשוט מדהים", היא אמרה, "זה היה נורא. אנחנו עדיין מזועזעים. אני לא מאמינה שזה קרה לנו".

המורה בת ה-45 סיפרה שהרביעייה נתפסה על חם בשעה 11 בבוקר ע"י בעלה, ג'וסף מולר, שקיבל הודעה בטלפון שלו ממערכת האבטחה בבית שהתריעה בפניהם על אדם ששוהה בביתם. "בעלי הרגיש שמשהו לא בסדר", סיפרה אלרד-מולר, "אנחנו היינו בעבודה והילדים היו בבית הספר. ג'וסף הביט במצלמת האבטחה בשידור חי וראה את אנשים מסתובבים בבית שלנו".

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

עוד באותו נושא

באור יום, לעיני המצלמות: צפו - האם זה גנב הרכב הטיפש בעולם?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה המפתחות שלי? אופסי, הם היו אצלי ביד כל הזמן הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מולר התקשר למשטרה ומיהר לעדכן גם את שכנו - אותו הוא מכיר מזה 15 שנה - וביקש ממנו שלא לעשות מעשה מטורף. מקאן בחר דווקא כן לעשות מעשה מטורף ומיהר לדחוף לפורצים מצלמה לתוך הפנים - והם, למזלו, העדיפו לא להתעסק איתו.

התיעוד פורסם ברשת ביום שלישי וזכה כבר ליותר מ-2 מיליון צפיות וליותר מ-55 אלף שיתופים בפייסבוק. חפציה של אלרד-מולר, הכוללים גם תכשיטים יקרים, נמצאו בתוך ציפית של כרית שנותרה ליד דלת הכניסה לבית. בעוד אף אחד מחפציה של אלרד-מולר לא נגנב, היא מרגישה שהפורצים גנבו ממנה את תחושת הביטחון שלה. "איבדנו את הביטחון, אנחנו כבר לא מרגישים בנוח בבית שלנו ואני לא מצליחה להירגע מזה", היא אמרה, "הפורצים עדיין לא נתפסו ורק כשהם ייעצרו אני ארגע. זה כל מה שאני צריכה עכשיו, שהם יתפסו".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully