וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו קיום: שוטרת וסוחרת סמים הצטלמו יחד בעירום כדי לקדם את השלום

22.11.2015 / 11:25

אנה פצ'או עמדה בראש ארגון טרור קולומביאני שממומן באמצעות סחר בסמים. איזבל לונדונו הייתה בלשית שחקרה את הארגון. השתיים החליטו להסיר את הבגדים ולהצטלם בעירום כדי לקדם מסר של שלום ושיוויון

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

RevistaSoHoTV

בשנת 1981 הצטלמו ג'ון לנון ויוקו אונו לשער מגזין ה"רולינג סטון" כשהוא עירום לחלוטין, שכוב על צידו ומחבק את אהובתו עם ידיו ורגליו. השנה כעת היא 2015, ובקולומביה החליטו שזה זמן טוב לשחזר את התמונה ההיסטורית עם שוטרת וסוחרת סמים. רגע, מה?

אנה פאצ'ו השתייכה לפאר"ק, ארגון טרור שהוקם בשנות ה-60 ופעיל בעיקר בקולומביה. 40% מלוחמי הפאר"ק הן למעשה לוחמות, והוא ממומן מסחר בלתי חוקי בסמים. איזבלה לונודו הייתה בלשית במחלקה לביטחון המולדת וחקרה את הארגון שגבה את חייהם של אלפי בני אדם.

השתיים כבר פרשו מהקריירות הקודמות שלהן והחליטו להתאחד כדי לקדם מסר של שלום ושיוויון. "הופתעתי כשביקשו ממני לדגמן בלי יותר מדי בגדים עם לוחמת בארגון גרילה, אבל אהבתי את המסר שהתמונה תעביר. בקולומביה רגילים למראות קשים, היינו צריכות לעשות משהו באמת מפתיע כדי להגיע לאנשים ולהעביר מסר של שלום", אמרה לונודו.

סוחרת סמים ושוטרת הצטלמו יחד בעירום. יוטיוב, צילום מסך
ג'ון לנון מתהפך בקברו. פאצ'ו/צילום מסך, יוטיוב

פאצ'ו שוחחה עם תחנת רדיו מקומית, וסיפרה שגם היא הייתה הססנית. "המסר הזה היה חשוב לחיים שלי. השער אליו הצטלמנו מעביר מסר של שלום, וזה יפה הרבה יותר משתי נשים עירומות שהגיעו מקצוות שונים לחלוטין". אם תהיתם מה סוחרת הסמים במיל' עושה בימים אלה, נספר לכם שהיא (הפתעה...) דוגמנית. "בעלי תומך מאוד בקריירה שלי. ידעתי מגיל קטן שאני רוצה לדגמן או לשחק, ועכשיו החלום מתגשם".

עיקבו אחרי "אסור לפספס" גם בפייסבוק

עוד באותו נושא

"השוטרת היפה במדינה" התגלתה כדוגמנית הלבשה תחתונה

לכתבה המלאה
סוחרת סמים ושוטרת הצטלמו יחד בעירום. יוטיוב, צילום מסך
שוטרים וסוחרים מסרבים להיות אויבים/צילום מסך, יוטיוב
סוחרת סמים ושוטרת הצטלמו יחד בעירום. יוטיוב, צילום מסך
ועוד אחת/צילום מסך, יוטיוב

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully