וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: הבחור המשונה שניסה לצותת למנהיגים ב-G20

16.11.2015 / 18:24

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

נשיא רוסיה פוטין הציב אולטימטום בפני נשיא סוריה אסד במהלך פגישתם באוקטובר במוסקבה, והודיע לו כי יהיה עליו לוותר על כסאו לטובת ממשלת מעבר, או שרוסיה תפסיק לתמוך בו – כך מסרו היום גורמים ישראלים בכירים לוואלה! NEWS.

דקת דומייה לזכר 132 הרוגי מתקפת הטרור בפריז צוינה היום בצרפת ובערים ברחבי אירופה. במקביל, פרסם דאעש סרטון חדש בו הוא מזהיר את המדינות שלוקחות חלק בתקיפות האוויריות בסוריה, כי הן יסבלו כמו צרפת.

מסגד בעיר אונטריו שבקנדה הוצת ביום שבת האחרון - כך דיווחו הלילה כלי תקשורת במדינה. נשיא התאחדות המוסלמים המקומית טען כי "ברור שמדובר בפשע שנאה", אולם הנסיבות נבדקות.

ובימים אלה נערכת בטורקיה ועידת ה-ג'י 20, שם נפגשים מנהיגי מדינות העולם לדיונים כבדי משקל. אבל בחור אחד הוא דווקא זה שתפס כותרות בעולם בהתנהגותו המשונה. האיש, שזהותו אינה ידועה, נתפס כשהוא מנסה לצותת לשיחה חשובה בין נשיאי ארה"ב ורוסיה. התיעוד הפך כמובן ויראלי.

ומעט ממזג האוויר בעולם: 25 בני אדם נהרגו ו-12 אחרים מוגדרים נעדרים, לאחר שמפולת בוץ וסלעים פגעה אתמול במערב סין. המפולת אירעה כתוצאה מגשמים כבדים שירדו באזור, וקברה תחתיה כ-30 בתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully