וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: ניצולת הטבח בבטקלן מחפשת את האדם שהציל את חייה

16.11.2015 / 13:21

תמונותיה של אישה בהיריון מיטלטלת בין שמיים וארץ במהלך מתקפת הטרור בפריז, ריתקו את העולם. מה עלה בגורלה ובגורל האדם שהציל אותה? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

שלושה ימים לאחר מתקפת הטרור בפריז, שגבתה את חייהם של 132 בני אדם, מתחילים להתגלות הסיפורים האנושיים בתוך האסון. בין היתר, תפסה כותרות האישה הזו, שנראית מיטלטלת מחלון הקומה השנייה של תיאטרון בטאקלן, שם אירע הטבח הגדול ביותר, וצועקת בצרפתית: "בבקשה, אני בהיריון". אחרי כמה ימים שבהם לא היה ידוע מה עלה בגורלה, היא אותרה, ולמרבה המזל, בחיים.

עכשיו, היא מחפשת את האדם שהציל את חייה, גם הוא או היא נראים שם בסרטון. אותו אדם נתלה אף הוא מחלון הבניין כשהמחבלים היו עדיין בפנים, הצליח להיכנס פנימה לקומה השנייה דרך החלון, משך את האישה לתוך החדר, והרחיק אותה מעין הסערה. איש לא יודע במי מדובר, וגם עיתונאים מקומיים כבר מחכים להכריז עליו או עליה כגיבורים.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully