וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האיש שהלך הכי רחוק כדי להציל את הכלב שלו ממוות

15.11.2015 / 15:27

הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם זה ידוע, אבל לפעמים גם ההיפך הוא הנכון. חסר בית מקליפורניה הלך רחוק כדי להציל את הכלב שלו. האם הוא עשה את הדבר הנכון? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

לוגאן טימותי וילסון סטופל, חסר בית מסאן לואיס אוביספו שבקליפורניה, לא יכול היה להשלים עם העובדה שכלבו האהוב סיד, עומד למות. סיד, כלב פיטבול בצבעי שחור וחום, נשך שני בני אדם בתקופה האחרונה והושם בהסגר עד שבית המשפט יחליט על גורלו. סטופל הגיע לבקר אותו בכל יום, ואז, לפני כחודש – הגיע גזר הדין. השופט החליט שיש להרדים את סיד כיוון שהוא מסוכן מידי לבני אדם.

בשבוע שעבר נפרצה המכלאה בה הוחזק סיד. לא נגנב ממנה דבר, למעט הכלב שהיה שייך לסטופל. הרשויות מחפשות כעת אחר השניים שנמלטו מהאזור ומבקשות את עזרת הציבור בחיפושים אחריהם. פסיכולוגים וסוציולוגים כבר מצאו שחסרי בית נוטים להיקשר עמוקות לבעלי החיים שעמם ולפעמים אותם בעלי חיים הם הדרך שלהם לשיקום. במקרה הזה נראה שמדובר בנאמנות עד אין קץ.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully