וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לנהגת המסוממת שהתנגשה בניידת וצעקה - "אני אלוהים!"?

17.11.2015 / 9:57

שוטרים באוקלהומה ירו על סטייסי אן בנסי בניסיון לעצור אותה ואת הרכב הגנובה בה דהרה, אך זו התנגשה בהם חזיתית. כשנשאלה האם נפגעה השיבה: "אני היישות העליונה, ביץ'!"

יוטיוב

יש אלוהים? הדעות על כך חלוקות, אך אישה אחת בארצות הברית עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שטענה שהיא היישות העליונה בעולם. זה קרה בסנד ספרינגס, אוקהלומה, כשסטייסי אן בנסי גנבה רכב, והתנגשה חזיתית בניידת משטרה שקראה לה לעצור. הצדדים לא נפגעו, אך כשבנסי התבקשה לצאת מהרכב, היא צעקה לשוטרים: "אני אלוהים, ביץ', אני אלוהים, בן-זונה".

השוטר, ג'יימס מתיו סטייסי, בכלל תכנן לחסום את נתיב הבריחה של בנסי, אך מהר מאוד הבין שזה לא יילך. "הבנתי שלא יהיה לי זמן לעשות את זה, משום שהיא תכננה לפגוע בי או להרוג אותי", אמר בהצהרתו. במקום זאת, התכופף ותפס מחסה מתחת דלת ניידת המשטרה שלו, וירה ברכב שדהר לעברו. לאחר שגם זה לא עזר, והנהגת השיכורה יצאה ממכוניתה וטענה שהיא אלוהים, חשמלו אותה צמד השוטרים ורק כך הצליחו להרגיע אותה.

בנסי טענה ש"עשתה שורה של קוקאין" לפני התאונה. כשאחד השוטרים שאל אותה האם נפצעה מהירי, משום שלא רצה שתדמם למוות, היא השיבה: "אני לא יכולה לדמם למוות, אני היישות העליונה, ביץ'!"

היישות העליונה הזו נעצרה בסופו של דבר ותואשם בתקיפה של שוטר, נהיגה תחת השפעה, גניבת רכב, אחזקת סמים והתנגדות למעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully