וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: היתרון המפתיע של ההתחממות הגלובלית

11.11.2015 / 14:47

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

העימות הרפובליקני הרביעי נערך הלילה בארה"ב. מרבית המתמודדים תקפו את השקפותיו של המתמודד המוביל דונלד טראמפ בנושא סוריה ועל היחסים עם נשיא רוסיה פוטין, שהוזכר פעמים רבות במהלך העימות ואף כונה על ידי המתמודד מרקו רוביו "גנגסטר".

נשיא מיאנמר, הגנרל תיין סיין, בירך את מפלגת האופוזיציה שבראשות אונג סן סו צ'י על הצלחתה בבחירות. מפלגת הליגה הדמוקרטית זכתה ב-90% ממספר מושבי הפרלמנט שפורסמו עד כה.

סלובניה החלה להציב מחסומים זמניים לאורך הגבול עם קרואטיה בימים הקרובים, בניסיון להשתלט על גל ההגירה. עם זאת, הודה ראש הממשלה מירו קראר כי מעברי הגבול יישארו פתוחים. הבוקר נראו משאיות המובילות גדרות תיל מגיעות לגבול.

צרפת מתכוונת לארח בחודש הבא ועידת אקלים שתעסוק בהתחממות הגלובלית, אך בחבל שמפיין, שבו מופק משקה השמפניה, דווקא מרוצים ממנה עד כה. העלייה בטמפרטורות באזור ב-30 השנים האחרונות הפחיתה את נזקי הכפור לגפנים ואף הגבירה את רמת האלכוהול וצמצמה את החומציות.

ומעט ממזג האוויר בעולם: המרכז האמריקני לחיזוי הוריקן מסר כי הסופה הטרופית "קייט" התחזקה לכדי הוריקן – הרביעי לעונת 2015 באוקיינוס האטלנטי. קייט, שרמת עוצמתה אחת, נמצאת כעת במרחק של 420 קילומטרים מצפון לברמודה ומביאה עמה רוחות במהירות של 120 קמ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully