וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ולימדו: ככה משתיקים בריון אלים בשתי שניות

15.11.2015 / 10:46

טריק למניעת בריונות: צעיר חסר חולצה תועד מתפרע במסיבת בית ומקלל אדם אחר. רגע לפני שהעניינים מתלהטים, בעל הבית מתערב ומצליח להשתיק את הבריון כמעט בלי לעשות דבר. אתם חייבים לראות את התגובה שלו

יוטיוב

אנחנו לא בטוחים שהקטע הבא אמיתי כפי שהוא מתיימר להיות, אבל אם הוא כזה - אז כנראה שעלינו על שיטה מיוחדת לעצור בריונות. בקטע הקצר שעלה ליוטיוב בתחילת השבוע וצבר כבר יותר מ-380 אלף צפיות, נראה בריון חסר חולצה צועק ומקלל במהלך מסיבת בית, כשאז ניגש אליו בעל הדירה ומצליח לעשות את הבלתי יאמן ולהפוך את הבריון לחנון שאין לתאר.

בסרטון שעלה תחת השם "הכל דיבורים: בחור שמתנהג בקשיחות במסיבת בית מתרכך מהר מאוד", נראה הבחור צועק, מאיים במכות ומקלל באנגלית לא ברורה כשאחד האחוקים שלו מנסה לעצור אותו ללא הצלחה. אחרי כמה שניות מותחות, ניגש אליו בעל הדירה, צועק לו "עצור" ונותן לו מכה קלה בצוואר. הבחור המתלהם מיד נעצר ובשניות הופך מבריון עצבני לילדון רך ומקסים. הוא מיד מבקש סליחה, ומבהיר לבעל הבית שזה הבית שלו ושהוא מכבד אותו. התגובה שלו כל כך לא צפויה - שלרגע נדמה שהיא בכלל מבוימת. האם כך נצליח למנוע בריונות או שהבחור הזה סתם נורא מוזר?

משתיקים ביריון בשתי שניות. צילום מסך
הרגע בו קורה הקסם/צילום מסך

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully