וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה לא בונים בית מקדש

שולי מועלם רפאל

4.11.2015 / 11:48

שכתוב ההיסטוריה הפלסטיני מפלג את העם היהודי מבפנים וטוען שהעלייה להר הבית הוא חלק ממזימה להקמת בית מקדש. אך הכמיהה למקום היא לא משיחית, אלא היסטורית וריבונית. אם נוותר על המקום – נאבד את ארץ ישראל כולה

מאז מימוש החזון הציוני היו לערבים סיבות להרוג יהודים. משלא מצאו סיבה טובה, המציאו אותה. החלטת ראש הממשלה לאסור על חברי כנסת לעלות להר הבית לא הביאה רגיעה, כמו גם החלטתו בנושא של ממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב בנצי סאו, שלא עצרה את הפיגועים האחרונים במרכז הארץ. הבעיה היא לא חברי הכנסת, ובכללם 107 חברי הכנסת היהודים, אלא עצם הזיקה של העם היהודי להר הבית, אותה הם מנסים למחוק באמצעות שכתוב ההיסטוריה.

מנגנון שכתוב ההיסטוריה הפלסטיני מפעיל מערך הסתה משומן, שלפיו ביקורי יהודים בהר הבית הם חלק ממזימה להריסת המסגדים לצורך הקמת בית המקדש. כך מואשמים רבים בציבור הדתי ונבחריו שעולים להר הבית במשיחיות קיצונית, שנועדה לפגוע במסגדים ולבנות במקומם את בית המקדש. לצערי ישנם רבים בחברה הישראלית שנופלים בפח ומאמינים לטענתם השקרית.

חברי בשמאל, אנחנו יודעים טוב מאוד שככה לא בונים בית מקדש. בית המקדש חרב בגלל שנאת חינם וייבנה מחדש על ידי אהבת חינם. חכמי ישראל אמרו שדור שלא נבנה בו בית המקדש, כאילו חרב בימיו. האמת, זה נכון. אילו היה נבנה היום הוא היה מתפרק מיד לאחר הרכבת הדלתות. תארו לעצמכם שהחלום היהודי היה מתממש עכשיו ועל הר הבית ניצב בגאון בית המקדש - מי היה משמש במשרת הכהן הגדול?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא משיחיות, אלא הצהרת ריבונות. סטודנטים מאוניברסיטת אריאל בסמוך להר הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

במציאות החברתית של ימינו היה ניצת מיד הוויכוח אם הכהן הגדול הוא חובש כיפה סרוגה או חרדי. ואם חרדי - ספרדי או אשכנזי? רוטציה כמובן שלא על הפרק. ארגוני הנשים היו דורשים למנות דווקא אישה לתפקיד. ומה לגבי אחינו שבגולה? גם הם ירצו להיות גורם המשפיע על ההחלטה, בוודאי. זו רק דוגמה קטנה לכך שאנחנו כחברה צרכים להיות בשלים לכך ובפועל אנחנו עדיין לא שם.

העולים להר אינם עושים זאת מתוך משיחיות עיוורת שנועדה לסכן את המסגדים הניצבים עליו במטרה לבנות את בית המקדש השלישי. מי שבמודע או שלא במודע פועלים לבניין בית המקדש הם דווקא ארגוני הידברות, דוגמת "גשר" ו"צו פיוס", שפועלים לאיחוי הקרעים בעם. בית המקדש יבנה מאהבת חינם ולא בגלל עליית יהודים להר; בית מקדש אינו יציקת בטון המצופה באבן ושיש מרהיבים, כי אם ביטוי לחברת מופת מתוקנת ובריאה. היעדרו מעיד על שנאת חינם.

בשמאל צרכים להבין שהסיבה האמתית שאנחנו עולים להר הבית היא ריבונות. העם היהודי לא יוותר על המקום המקודש לו, המקום אליו התפללו ועליו חלמו במשך אלפיים שנות גלות לארץ ציון ולירושלים. הפלסטינים פועלים בשיטתיות לשכתב את ההיסטוריה ולמחוק כל זיקה שלנו - לא רק על הר הבית, אלא גם על אדמתנו. אם חלילה נוותר על הריבונות שלנו בהר הבית, נאבד גם את הלגיטימציה שלנו על ארץ ישראל כולה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

הכותבת היא חברת כנסת מטעם מפלגת "הבית היהודי"

לפרסום מאמרים בוואלה דעות לחצו כאן

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully