וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

41 הרוגים בהתרסקות מטוס מטען רוסי בדרום סודאן

4.11.2015 / 10:35

ארבעה ימים אחרי האסון האווירי בסיני, מטוס מטען שהמריא משדה התעופה בבירה ג'ובה התרסק מסיבה לא ברורה. בין ההרוגים - חמישה אנשי צוות רוסים ואזרחים ששהו על הקרקע

צילום: רויטרס, עריכה: קשת סידי

41 בני אדם נהרגו בהתרסקות מטוס מטען רוסי אחרי שהמריא הבוקר (רביעי) משדה התעופה של ג'ובה, בירת דרום סודאן. לדברי גורם רשמי במדיה, חלק מההרוגים היו נוסעים ואנשי צוות שעל מטוס וחלק אנשים שהיו על הקרקע. תחנת רדיו מקומית דיווחה כי המטוס, שהיה בדרכו למדינת המחוז הנילוס העליון, התרסק 800 מטרים בלבד ממסלול ההמראה. הוא פגע בקרקע בגדה המזרחית של נהר הנילוס הסמוך.

בהודעה מטעם הנשיאות נמסר כי איש צוות וילד שהיו על המטוס שרדו את התאונה, שאירעה ארבעה ימים בלבד לאחר האסון האווירי בחצי האי סיני, שם התרסק מטוס נוסעים שהיה בדרכו משארם א-שייח לסנט פטרסבורג ועליו 224 נוסעים ואנשי צוות. הדובר אטני ווק אטני אמר כי ייתכן שעל המטוס היו 20 בני אדם, בהם אנשי צוות ועשרה עד 15 נוסעים.

בנוסף לכך, הוא מסר כי כמה בני אדם נהרגו על הקרקע אחרי שהמטוס מדגם "אנטונוב" התרסק באזור שבו דייגים פועלים. "אנחנו לא יודעים מהו המספר המדויק של האנשים שנהרגו על הקרקע", הוסיף.

לפי סוכנות הידיעות הצרפתית, דובר מטעם הנציגות הדיפלומטית הרוסית באוגנדה אמר כי הם בקשר עם גורמים בדרום סודאן על התאונה, שבה, לפי הדיווחים, נספו גם חמישה אנשי צוות רוסיים.

שרידי מטוס המטען הרוסי שהתרסק בדרום סודאן, 4 בנובמבר 2015. רויטרס
הריסות המטוס הרוסי בדרום סודאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully