וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל-קאעדה שיבח את גל הטרור: "להגן על פלסטין בסכינים ובאבנים"

בקלטת שמע שיוחסה למנהיג איימן א-זוואהירי, הוא התייחס לפיגועים בישראל וקרא להקים חזית ג'יהאד חדשה נגד "הברית השטנית" נגד האיסלאם. לדבריו, "אלו שתומכים בישראל צריכים לשלם על כך בדם"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

מנהיג ארגון אל-קאעדה איימן א-זוואהירי פרסם ביום ראשון קלטת שמע חדשה שבה הוא קורא להקמת חזית ג'יהאד נגד "הברית השטנית שתוקפת את האיסלאם". בקלטת, שאורכה 16 דקות ושאליה הוצמדו תמונות של המנהיג הקודם אוסמה בן לאדן, התייחס א-זווהירי בין היתר גם לגל הטרור בישראל ולסכסוך הפנימי בין אל-קאעדה לבין ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש), שהתפצל ממנו.

לדברי א-זוואהירי, שלא ברור מתי הקליט את הדברים, הקמת מדינה איסלאמית במצרים ובלבנט הכרחית כדי "לשחרר את פלסטין" וכי לשם כך יש "צורך באחדות". לטענתו, "מוסלמים בכל מקום" זועמים על מעשיה של ישראל בהר הבית והוא שיבח את "הפרק החדש של הג'יהאד (שבו אנשים) מגנים על פלסטין באמצעות סכינים, מכוניות אבנים וכל דברים שיש בידם". הוא הוסיף כי "אלו שתומכים בישראל צריכים לשלם על כך בדם ובכסף את מחיר התמיכה בפשעים של ישראל נגד האיסלאם ונגד המוסלמים".

אחרי שדיבר על המצב בישראל, הציע א-זוואהירי סקירה על מצבו של הג'יהאד העולמי ועל אויביו, ובשלב מסוים הוא אמר כי יש ברית "אמריקנית-אירופית-רוסית-שיעית-עלווית" נגד המוסלמים. כדי להתגבר על האויבים הללו, הסביר, על לוחמי הג'יהאד "לשכנע את האומה המוסלמית שאנחנו רוצים להישלט על ידי השריעה". הוא הוסיף כי לכל הארגונים אסור "לנסות ולדכא מוסלמים".

לקריאה נוספת בנושא
דאעש במסר לישראל: "בעזרת השם, המלחמה עם היהודים תתחיל בקרוב"
"המלחמה האמיתית עוד לא התחילה": לראשונה - דאעש במסר בעברית לישראל

א-זוואהירי במסר לדאעש: "עלינו להתאחד נגד הרוסים והאמריקנים". רויטרס
א-זוואהירי ברקע מסגד אל-אקצא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully