וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד ברצח התבצר עם אקדח על מנוף, ירד כעבור שעות - ונעצר

3.11.2015 / 4:20

לאחר כשמונה שעות של משא ומתן, שבהן ניסתה המשטרה לגרום לחשוד לרדת בכוחות עצמו מהמנוף בגובה עשרות מטרים שעליו טיפס, השתלטו עליו הכוחות ועצרו אותו. זאת, למרות שאיים לפגוע במי שיתקרב אליו

צילום: דוד קורן, עריכה: יאיר דניאל

כוחות ימ"מ השתלטו הלילה (שלישי) על חשוד ברצח שהתבצר על מנוף בגובה עשרות מטרים בפתח תקווה, כשהוא חמוש באקדח, ועצרו אותו. זאת, בתום כשמונה שעות של משא ומתן, שבהן ניסו כוחות של משטרת מרחב השרון לגרום לו לרדת למטה בכוחות עצמו. מלבד כוחות אלה, הגיע למקום גם מסוק משטרתי.

בסמוך לשעה 20:00 הגיע החשוד ברצח לעיר, טיפס על המנוף שבאתר בנייה ברחוב גיסין, ואיים לפגוע במי שיתקרב אליו. הוא התבצר על צריח המנוף, המתנשא לגובה של יותר מ-35 קומות. המשטרה סגרה את האזור לתנועה של כלי רכב ועוברי אורח בשל העובדה כי הוא חמוש באקדח.

האירוע החל במהלך יציקה של גג בקומה השמינית של המבנה. המנופאי הרים את מיכל היציקה לגובה – ולפתע נעצר. פועלי הבניין ביקשו ממנו במכשיר הקשר להמשיך בעבודתו, אולם לא קיבלו תשובה. לאחר זמן מה הוא ירד מבועת מן המנוף, וסיפר לעמיתיו כי מנופאי אחר טיפס לצריח המנוף, המתנשא לגובה 35 קומות, הצמיד אקדח לרקתו ודרש ממנו לרדת למטה. מאז – הוא התבצר במקום.

חשוד ברצח מתבצר עם אקדח על מנוף בפתח תקווה, 2 בנובמבר 2015. דוד קורן
המנוף שעליו מתבצר החשוד/דוד קורן

כוחות ימ"מ וכוחות ממשטרת פתח תקווה בפיקודו של סגן-ניצב טל פיקרביץ' ותת-ניצב קובי שבתאי הגיעו למקום וניסו לאתר, בסיוע מסוק משטרתי, היכן התבצר האיש. בין היתר, שהו השוטרים על גגות הבניינים הסמוכים, מצוידים בפנסים ובאמצעים תרמיים, בניסיון לאתר את החשוד ולהבין מה מצבו. בני משפחתו שהגיעו למקום, סיפרו לכוחות כי ככל הנראה הוא שרוי בגילופין וייתכן שנרדם בתוך הצריח.

דובר המשטרה במחוז חוף מסר כי "החשוד קשור באירוע פלילי שנחקר בימ"ר מחוז חוף וקיים עליו צו איסור פירסום. על מנת להסיר כל ספק לא ניתן לומר דבר לגבי פרטי החשד נגדו או כל פרט אחר הקשור בחקירה, לרבות זהותו".

(עדכון ראשון: 21:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חשוד ברצח מתבצר עם אקדח על מנוף באתר בנייה בפתח תקווה, 2 בנובמבר 2015. דוד קורן
זירת האירוע/דוד קורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully