וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה | "ליל כל הקדושים": מחטים התגלו בממתקים. צפו

2.11.2015 / 17:36

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

לאחר ניתוח ראשוני של הקופסה השחורה שנמצאה בזירת התרסקות המטוס הרוסי בסיני, מסרו גורמים בצוות החקירה המצרי כי נשללה האפשרות של פגיעה חיצונית במטוס שהתרסק ביום שבת. עם זאת, דובר הקרמלין הבהיר כי "לא נשללה האפשרות של פעילות טרור".

מפלגת "הצדק והפיתוח", בהנהגת נשיא טורקיה ארדואן, זכתה ב-317 מושבים מתוך 550 בפרלמנט באנקרה, בבחירות שנערכו אתמול. התוצאות מעניקות למפלגת השלטון רוב מוחלט בבית הנבחרים, אולם לא יאפשרו לשנות את החוקה, כפי שקיווה ארדואן.

עורך העיתון הסיני "שינג'יאנג דיילי" פוטר לאחר שהביע ביקורת על "המאבק בטרור" של הרשויות בבייג'ינג, נגד ארגונים חמושים במערב המדינה. זאת בעקבות חוקים חדשים, האוסרים על כל ביקורת נגד מדיניות המפלגה הקומוניסטית.

משטרת פנסילבניה חוקרת תלונות על ממתקים שחולקו לילדים ב"ליל כל הקדושים", שהוחדרו להם מחטים חדות. לדברי המשטרה, אותרו שישה ממתקים שניתנו לארבעה ילדים שיצאו לאסוף ממתקים בעיירה קנט סקוור, לפי מנהג החג.

ומעט ממזג האוויר בעולם: סערה קשה הכתה בשבוע האחרון בצפון ערב הסעודית. אתמול תועד שיטפון, שקפא בעקבות הטמפרטורות הקיצוניות. החזאים במדינה צופים ביומיים הקרובים כמויות גשם ממוצעות של שנתיים שלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully