וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחינות הבגרות הפתורות נעלמו - התלמידות נדרשות להיבחן שוב

משה שטיינמץ

1.11.2015 / 17:13

כמה חודשים אחרי שנבחנו, גילו כ-20 תלמידות מאולפנה בבאר שבע כי חוברות הבחינה, יחד עם רשימת הנבחנות וחתימות המשגיחות אבדו ולא הגיעו למשרד החינוך. התלמידות מסרבות להיבחן מחדש ודורשות: הכירו בציון המגן כציון הבגרות. בית הספר: "הנושא נבדק"

חלק מתלמידות שכבת י"ב באולפנת אמי"ת אוריה באר שבע, נובמבר  2015. הדר נבון, מערכת וואלה! NEWS
בנות האולפנה/מערכת וואלה! NEWS, הדר נבון

כ-20 תלמידות כיתה י"ב באולפנת אמי"ת אוריה בבאר שבע נדהמו לגלות כי למדו לחינם לבחינת הבגרות בלשון שהתקיימה בקיץ האחרון. אחרי שלמדו במשך תקופה ממושכת לבחינה, התברר להן לפני כמה ימים כי טופסי הבחינה הפתורים, יחד עם רשימת הנבחנות וחתימות המשגיחות נעלמה ולא הגיעה למשרד החינוך. כעת הן נדרשות להיבחן שוב בבחינה, אך הן לא מוכנות לעשות זאת ומבקשות שיכירו בציון מבחן המגן כציון הבגרות.

"ראינו את הציונים של כל המקצועות חוץ מלשון", סיפרה היום (ראשון) התלמידה עדי פחימה לוואלה! NEWS, "שאלנו בבית הספר וכולם התחמקו עד שלפני כמה ימים המנהלת נכנסה לכיתה, לקחה כמה בנות וסיפרה לנו שהמבחנים נעלמו", העידה. "פשוט איבדו את השקית".

התלמידות מן הסתם מאוד לא אהבו את ההודעה. "היינו בשוק, לא ידענו איך להתמודד עם זה", תיארה פחימה, "חלק יצאו מהכיתה בכעס". פחימה סיפרה כי תלמידה אחת שהתקשתה במקצוע ואף שילמה עבור שיעורים פרטיים בנושא החלה לבכות.

לקריאה נוספת:
"לא נקטו באף צעד": משרד החינוך נמנע מטיפול בגזענות באלעד
"שירי הלל למחבלים": שימוע למנהלת ולמורה שהסיתו נגד צה"ל

אולפנת אמי"ת אוריה באר שבע. הדר נבון, מערכת וואלה! NEWS
חשש שגם בחינות במקצועות נוספים נעלמו/מערכת וואלה! NEWS, הדר נבון

בית הספר הודיע לתלמידות כי תתקיים בחינה חוזרת במקצוע, אולם התלמידות - בגיבוי הוריהן - לא מוכנות להיבחן שוב ודורשות הכרה בציון של מבחן המגן. "אנחנו לא מתכוונות לגשת שוב לבחינה של שלוש שעות וחצי כשיש לנו בחינות חורף נוספות", אמרו הנערות. "הם חשבו שנשלים עם העובדה שנצטרך לשבת שוב וללמוד חומר של שנתיים בגלל טעויות של מערכת החינוך, זה לא יקרה".

ההורים בשכבה הצטרפו למחאת הבנות ומחר תתקיים פגישה בינם לבין מנהלת בית הספר בעניין. במקביל, תלמידות אחרות שעדיין לא קיבלו גם את הציונים במבחן במכטרוניקה, חוששות שגם הוא אבד. "יש חשש שזה קרה בעוד מקצוע, בנות עדיין לא קיבלו ציונים", סיפרו תלמידות בשכבה. "אנחנו מצפות לגיבוי ותמיכה מצד בית הספר והודאה ברשלנות מול משרד החינוך ולא התכחשות לכך והשלכת התלמידות למים".

מבית הספר נמסר: "הנושא עדיין נמצא בבדיקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עדי פחימה, תלמידת אולפנת אמי"ת אוריה באר שבע. באדיבות המצולמים
פחימה/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully