וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 60 התחשמל ממכונת תספורת בבת ים; מצבו קשה

31.10.2015 / 18:00

בני משפחתו של הגבר סיפרו כי הם ראו אותו נופל בזמן שהתעסק עם מכונת התספורת והחשמל בבית קפץ. פרמדיק מד"א תדרך את המשפחה כיצד לבצע פעולות החייאה בסיסיות וכשהגיע הצוות הוא פונה לבית החולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הענקנו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו החייאה מתקדמת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר בן 60 התחשמל היום (שבת) ממכונת תספורת בביתו ברחוב כצנלסון שבבת ים. בני המשפחה שראו את הגבר מתמוטט יצרו קשר עם מד"א, ופרמדיק תדרך אותם טלפונית כיצד לבצע פעולות החייאה בסיסיות. במקביל, הזעיק הפרמדיק אמבולנס.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ולאחר שהצליחו להשיב לו את הדופק והנשימה פינו אותו לבית החולים וולפסון שבחולון, כשמצבו מוגדר קשה אך יציב והכרתו מעורפלת.

"על הרצפה שכב גבר כבן 60 ללא דופק וללא נשימה", סיפר חובש רפואת חרום במד"א הדר סער שהגיע למקום, "בני הבית סיפרו לנו שהם ראו אותו נופל בזמן שהתעסק עם מכונת תספורת והחשמל בבית קפץ. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו החייאה מתקדמת שכללה מתן שוקים חשמליים. במהלכן, חזרו הדופק והנשימה, והוא פונה לבית חולים במצב יציב ובהכרה מעורפלת, כשהוא נושם עצמאי".

ביום חמישי האחרון התחשמל פועל בן 53 באתר בנייה בגבעת שמואל. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים שיבא שבתל השומר כשמצבו מוגדר קשה. זאת, לאחר שהפרמדיקים הצליחו להשיב לו את הדופק בתום פעולות החייאה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
חסימות בתל אביב לקראת העצרת לרצח רבין; פעילי הגז ימחו נגד קלינטון
דאעש קיבל אחריות על הפלת המטוס בסיני; מומחים: "זו תקלה טכנית"
סרטון חדש של חמאס: כך נחדור ונשתלט על יישובים ישראלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully