וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען חבלה הושלך לעבר כוח מג"ב במזרח ירושלים, אין נפגעים

29.10.2015 / 19:13

המטען הושלך לעבר השוטרים שהיו בסיור בשכונת א-טור. נפתחו סריקות על מנת לאתר חשודים במעשה. זמן קצר לפני כן התפוצצו שני מטענים מאולתרים בסמוך לכוח מג"ב באזור בית לחם. גם במקרה זה לא היו נפגעים

צילום: יותם רונן, הצלה יו"ש; עריכה: מתן חדד

מטען חבלה הושלך הערב (חמישי) לעבר כוח מג"ב בשכונת א-טור שבמזרח ירושלים. בתקרית, שאירעה ברחוב א-שייח בשכונה לא היו נפגעים, למעט פגיעה ברכב של תושבים מקומיים ושני נפגעי חרדה. נפתחו סריקות באזור על מנת לאתר חשודים במעשה. שעה קלה מוקדם יותר הושלכו שני מטעני נפץ מאולתרים לעבר כוח מג"ב בסמוך לבית לחם. גם במקרה זה לא נגרם נזק ולא דווח על נפגעים.

בכל רחבי הגדה נמשכה היום המתיחות הביטחונית. בשעות אחר הצהריים יידו פלסטינים אבנים לעבר כלי רכב בכביש המקשר בין גוש עציון לחברון, בסמוך למחנה הפליטים אל-ערוב. לא היו נפגעים.

עוד בנושא
"האצבע על ההדק": יום עם לוחמי צה"ל בחברון הבוערת
מסתמן: מחר יוגש כתב אישום נגד המחבל בן ה-13 מהפיגוע בפסגת זאב
אם הנרצח בפיגוע: "הקורבנות נהיו אשמים"; השופטת נאור: "יש גבול"

מעצרים בג'נין , מאי 2015. אמיר בוחבוט, מערכת וואלה!
לוחמים במהלך מבצע מעצרים/מערכת וואלה!, אמיר בוחבוט

הבוקר נפצע חייל צה"ל מחטיבת כפיר באורח קל בפיגוע דקירה בעמדה בעיקול 160, הנמצא בין חברון לקריית ארבע. המחבל, תושב חברון בן 23, חוסל. החייל, הסובל מחתך בפניו, טופל על ידי כוח רפואה של צה"ל ונבדק על ידי פרמדיק מד"א. הוא פונה באמצעות אמבולנס צבאי לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.

מבדיקה עלה כי במהלך הפרות סדר במקום, הגיח המחבל לעבר הכוח ששהה בעמדה ודקר חייל בראשו. עוד עלה כי החייל הדף את המחבל, וזה ניסה להמשיך ולדקור לוחם מג"ב, שירה לעברו ופצע אותו באורח אנוש. בהמשך מת המחבל מפצעיו.

בסביבות השעה 12:00 דווח על ניסיון פיגוע נוסף בעיר. פלסטיני ניסה לדקור חייל בבית הדסה ונורה למוות על ידי כוח צה"ל. במקרה זה לא היו נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully