וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: אחרי שמונה שנים, נתפסו האב והבן המבוקשים

29.10.2015 / 12:47

ג'ינו ומארק סטוקו, אב ובנו, נמלטים מהמשטרה באוסטרליה כבר שמונה שנים. השבוע הם סוף סוף נתפסו, ואיתם גם ממצא שיכניס אותם לעוד שנים ארוכות בכלא. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

בתחילת השבוע סיפרנו כאן על ג'ינו ומארק סטוקו, אב ובן, שנמלטים מהמשטרה באוסטרליה כבר שמונה שנים. השניים חשודים בשלל עבירות, בהן גניבת זהויות, פריצה לבתים - וגם ניסיון רצח, אחרי שבשבוע שעבר הם פתחו בירי לעבר תחנת משטרה.

אתמול, שמונה שנים אחרי תחילת המרדף אחריהם, הם סוף סוף נתפסו. תושבים בכפר דנאדו שבמדינת ניו סאות' ויילס, שהבחינו ברכב חשוד חונה ליד אחת החוות בכפר הזעיקו את המשטרה. חמושים היטב, השוטרים פינו את כל הדיירים בקרבת החווה, ופרצו פנימה. במקום הם מצאו את גופתו של בעל החווה שהוכרז כנעדר כשבועיים והיה ככל הנראה מקושר לעולם הפשע המאורגן, וגם את האב והבן הידועים לשמצה.
ג'ינו ומארק נעצרו, וכתב אישום כבר הוגש נגדם על רצח ועוד רשימה ארוכה של עבירות.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully