וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: פוטר שוטר שהטיח תלמידה שחורה על הרצפה. צפו בתיעוד

השוטר בן פילדס תועד כשהוא משליך נערה שחורה בבית הספר ספרינג ואלי שבקרוליינה הדרומית, לאחר שזו סירבה לצאת מהכיתה. ההורים זועמים: "נמאס לנו מהתעללות בנשים שחורות, תמשיכו להגיד שזה לא קשור לגזענות"

צילום: מתוך יוטיוב; עריכה: טל רזניק

השוטר האמריקני בן פילדס פוטר היום (רביעי) לאחר שפורסם סרטון שלו מטיח נערה שחורה על הרצפה ומשליך אותה לצדה השני של כיתתה בבית הספר התיכון ספרינג ואלי שבקרוליינה הדרומית. השריף של מחוז ריצ'לנד, ליאון לוט, הודיע לפילדס על פיטוריו, לאחר שנקבע כי הוא "לא פעל על פי ההנחיות ובהתאם להכשרתו".

פילדס מסר כי הוא מתנצל על האירוע, ביום שני האחרון, וטען כי "רק ניסה לעשות את עבודתו". התלמידה הפריעה למהלך הכיתה, ופילדס, שהוצב בבית הספר, התבקש להוציאה. לאחר שסירבה, הוא הודיע לה כי היא במעצר, והטיח אותה בחוזקה לאחר שסירבה בשנית לצאת מהכיתה. במהלך האירוע, פילדס עצר נערה נוספת שקראה לו להפסיק את מעשיו.

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר אתיופי התפרע שיכור ברחוב - והותקף בידי כלב משטרתי. תיעוד
תמונות קשות: כך טיפלו השוטרים בגבר מסומם במסעדה שמציג כוחות על
תיעוד קשה: שני שוטרים בטקסס ירו למוות בצעיר מטווח קרוב

שוטר מטיח תלמידה שחורה על הרצפה בבית ספר תיכון בקרוליינה הדרומית, ארה"ב, 26 באוקטובר 2015. AP
" תמשיכו להגיד שזה לא קשור לגזענות אם אתם רוצים"/AP
שוטר מטיח תלמידה שחורה על הרצפה בבית ספר תיכון בקרוליינה הדרומית, ארה"ב, 26 באוקטובר 2015. AP
"לא פעל על פי ההנחיות"/AP

שריף לוט הוסיף כי כמה תלונות הוגשו נגד פילדס בעבר. בחודש ינואר ייפתח משפטו של פילדס סביב טענותיו של תלמיד שהאשים אותו בפגיעה בתלמידים שחורים, לאחר שפילדס העליל עליו שהוא חבר בכנופיה. במקרה נוסף, פילדס זוכה מהאשמות של שימוש מופרז בכוח נגד זוג אפרו-אמריקנים בשנת 2005.

למרות שהמשטרה טענה כי התלמידה לא נפגעה, התובע טוד רות'רפורד סיפר היום כי "יש לה גבס על ידה, והיא סובלת מפציעות בצוואר ובגב". קרייג קרונוול, הורה לתלמידה בבית הספר, סיפר: "אם זו הייתה הבת שלי, הפיטורים של אותו שוטר היו הדבר האחרון שהיה לו לדאוג לגביו. נמאס לנו מהתעללות בנשים שחורות, תמשיכו להגיד שזה לא קשור לגזענות אם אתם רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully