וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבו של בן אליעזר: "הוא היה צריך להיות היום נשיא המדינה"

28.10.2015 / 14:15

שעיה סגל, חברו של בנימין בן אליעזר, התייחס בריאיון לאולפן וואלה! NEWS להחלטה להעמיד לדין את השר לשעבר. "מה שהוא עשה זאת עבירה טכנית", אמר. "הוא אדם חזק נפשית אבל מצבו הבריאותי רע"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ניר חן

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, החליט אתמול להגיש כתב אישום נגד השר לשעבר בנימין בן אליעזר, בגין שוחד, מרמה, הפרת אמונים ועבירות מס. זאת לאחר שדחה את טענותיו של בן אליעזר בשימוע, ובהמלצת פרקליט המדינה, שי ניצן, ופרקליטות מחוז תל אביב. בריאיון לוואלה! NEWS אמר היום (רביעי) מקורבו של בן אליעזר, שעיה סגל: "הוא לוקח את הדברים קשה מאוד. הוא אדם חזק שעבר המון בחיים ונפצע למען מדינת ישראל".

סגל טען כי בן אליעזר עשה טעות טכנית, כהגדרתו. "אחרי שקיבל את ההלוואה הוא לא דיווח לכנסת, אבל זה היה אחרי שיצא מבית החולים, כשהיה על סף המוות. יחד עם זאת מדובר בהלוואה שקיבל בצורה גלויה ושקופה, בהלוואה של צ'קים לחשבונו האישי. הוא קיבל 400 אלף דולר אברהם נניקשווילי לצורך רכישת דירה ביפו, אחרי שביקש משכנתא מהבנק וסורב. בהצהרה שנתן פואד לכנסת הוא כתב שהוא מתכוון לבקש משכנתא מהבנק".

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את בנימין בן אליעזר. דניאל בוק
"מצבו הבריאותי הידרדר מאז החקירה", בן אליעזר/דניאל בוק

בהמשך האשים סגל כי "פתאום הוציאו מהאוב את החקירה הזאת, רגע לפני שהוא עמד להיבחר לנשיא". לגבי מצבו הבריאותי של בן אליעזר אמר סגל: "מצבו היה לא טוב כשהחקירה נפתחה והוא הידרדר מאוד מאז החקירה. הוא היה אמור לעבור השתלת כליה וכבר נקבע מועד ההשתלה. מצבו הידרדר והרופאים קבעו שלא ניתן לבצע השתלת כליה ולכן הוא נאלץ שלוש פעמים בשבוע לעבור דיאליזה בבית חולים אסף הרופא".

לסיום אמר סגל כי בן אליעזר לא התראיין מאז נפתחה החקירה ולא השתלח באף אחד. "הוא יודע שבסופו של תהליך הוא יזוכה", אמר. "הוא היה צריך להיות נשיא המדינה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully