וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסביב לעולם בדקה: עצר אוטובוס והציל אישה רגע לפני שקפצה מגשר

27.10.2015 / 16:15

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

בצל המאמצים הדיפלומטיים להביא לסיום המשבר בסוריה, לשכת הנשיאות בדמשק הודיעה היום כי לא ניתן ליישם שום יוזמה פוליטית לפני "חיסול הטרור" במדינה. שר החוץ של צרפת לורן פביוס הודיע כי מחר יתכנסו בפריז שרי החוץ של מספר מדינות לדיון בנושא.

ראש ממשלת טורקיה אחמט דאווטאולו מסר כי כוחות טורקיים תקפו את לוחמי המיליציה הכורדית בסוריה לאחר שאלה חצו את נהר הפרת, בניגוד לדרישות מאנקרה. השלטון הטורקי חושש כי התקדמות הכוחות הכורדיים לעבר הגבול תעניק רוח גבית לדרישות הכורדים בדרום-מזרח טורקיה לאוטונומיה.

נשיא קונגו, דניס סאסו נגואסו, יוכל להתמודד על כהונה שלישית – כך נקבע בתום ספירת הקולות במשאל העם במדינה, לשינוי הסעיף בחוקה המגביל את כהונת הנשיא. סאסו נגואסו עמד בראש המדינה ב-31 מתוך 36 שנות קיומה.

נהג אוטובוס במזרח סין הציל אישה שהתכוונה לקפוץ מגשר גבוה ולסיים את חייה. בתיעוד ממצלמות האבטחה של האוטובוס, נראה הנהג כשהוא בולם במהרה ויוצא מהאוטובוס לעבר האישה, שהועברה לבית חולים קבלת סיוע.

ומעט ממזג האוויר בעולם: רעידת האדמה שהכתה אתמול בצפון אפגניסטן גרמה למפולות בוץ ומפולות שלג באזור כולו. תושב מחוז גילגיט שבפקיסטן תיעד את המפולת באזור הגשר התלוי ההיסטורי בדניורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully