וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: שוטר תועד גורר באלימות נערה בת 15 בדרום קרוליינה

27.10.2015 / 15:28

תיעוד מזעזע של נערה נגררת באלימות מהכיתה על ידי שוטר מעורר סערה ביממה האחרונה בארה"ב. הסיפור המלא בפנים. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה

התיעוד שמעורר סערה בארצות הברית ביממה האחרונה: בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראה השוטר בן פילדס, מפיל לרצפה תלמידת תיכון בת 15, וגורר אותה על הרצפה אל מחוץ לכיתה, לאחר שסירבה להתלוות אליו.

התקרית אירעה בתיכון ספרינג ואלי שבדרום קרוליינה. השוטר פילדס נכנס לכיתה על מנת לעצור תלמידה שלטענת המשטרה התפרעה בבית הספר. התקרית כאמור היכתה גלים ברשתות החברתיות, לאחר שתלמיד אחר בכיתה פרסם את הסרטון הבעייתי. הנערה שנעצרה שוחררה זמן קצר אחר כך, ופילדס הושעה מתפקידו עד לסיום החקירה בנושא. אגב, מסתבר שיש לו היסטוריה של התנהלות בעייתית מול תלמידים, וזו בהחלט לא הפעם הראשונה שלו.

הגינויים לא איחרו לבוא, החל ממשרד השריף המקומי וכלה במנהיגי הקהילה האפרו-אמריקנית בארצות הברית, כולם זעמו על האלימות הקשה נגד הנערה. עכשיו רק נותר לחכות ולראות אם הם גם יעשו עם זה משהו.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully