וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבלת שחוסלה בניסיון הפיגוע בחברון: פלסטינית בת 17

הפלסטינית ניסתה לדקור שוטרים של משמר הגבול בחסם צלבנית שבסמוך למערכת המכפלה. לאחר שביקשו ממנה להזדהות, היא שלפה סכין ורצה לעברם של השוטרים. בתגובה, הם ירו לעברה ונטרלו אותה. עדכונים שוטפים

צילום: הצלה יו"ש, עריכה: יאיר דניאל

18:11: המחבלת שחוסלה בניסיון הפיגוע בחברון: נערה בת 17

המחבלת שניסתה הבוקר לדקור שוטרי מג"ב בחסם צלבנית, שליד מערכת המכפלה בחברון וחוסלה היא דאליא ג'יהאד ארשיד, פלסטינית בת 17. המחבלת עוררה את חשדם של השוטרים, וכשביקשו ממנה להזדהות היא רצה לעברם כשסכין שלופה בידיה.

17:19 פיגוע דקירה בצומת אריאל: צעיר נפצע קשה

צעיר כבן 25 נפצע לפני זמן קצר באורח קשה בפיגוע דקירה בצומת אריאל שבשומרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא דקור בפלג גופו העליון. כוחות ביטחון גדולים הגיעו לזירה ופתחו במצוד אחר המחבל.

פיגוע דקירה בצומת אריאל, 25 באוקטובר 2015. הצלה יו"ש, מערכת וואלה! NEWS
הסכין ששימשה את המחבל בפיגוע בצומת אריאל/מערכת וואלה! NEWS, הצלה יו"ש

אזור הפיגוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:37: ניסיון דקירה בחברון: מחבלת ניסתה לדקור שוטרים ונורתה

פלסטינית ניסתה לדקור היום שוטרי מג"ב בחסם צלבנית שבסמוך למערכת המכפלה בחברון. הפלסטינית עוררה את חשדם של השוטרים, התבקשה להזדהות ושלפה סכין תוך שהיא מתקרבת וצועקת על השוטרים. הם ביצעו ירי מדויק לעברה וניטרלו אותה.

ניסיון פיגוע דקירה במחסום הצלבנים בחברון, 25 באוקטובר 2015. יוחנן בן זכאי, מערכת וואלה! NEWS
המחבלת בחברון, היום/מערכת וואלה! NEWS, יוחנן בן זכאי

11:44: דיווח פלסטיני: צעיר נפצע אנוש מירי בגוש עציון

צעיר פלסטיני כבן 20 נפצע היום באורח אנוש לאחר שנורה בצומת סעיר שבגוש עציון וכעת מאושפז בבית החולים אלהלי שבחברון - כך דווח בכלי תקשורת פלסטיניים. על פי הדיווח, מדובר במקום שבו אירע הבוקר פיגוע דקירה. בצה"ל נבדקת האפשרות כי מדובר בפלסטיני שביצע את פיגוע הדקירה.

11:00 נתניהו: נשלול את אזרחותו של האזרח שחצה הגבול לסוריה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה השבועית לאזרח הישראלי שחצה את הגבול לסוריה אמש ואמר כי אזרחותו תישלל בעקבות מעשיו. לדבריו, "מי שמצטרף לשורות האויב לא יהיה אזרח ישראלי". בהתייחסו לדברים שאמר אמש שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, הבהיר נתניהו כי לא יהיה כל שינוי בסטטוס קוו בהר הבית, שישראל עודנה מחויבת לו, כפי שהבהיר לכל אורך הימים האחרונים.

10:20 תושב הגליל נעצר בכניסה לטבריה עם סכין וכיפה

תושב אחד מכפרי הגליל בן 34, שאמר לכאורה כי בכוונתו להיות שהיד, נעצר הבוקר בכניסה לטבריה. שוטרי התחנה בעיר הוזעקו לאוטובוס שעליו עלה, בכביש 90 סמוך לקיבוץ גשר, ועצרו אותו. בחיפוש בכליו נמצאו סכין וכיפה.

10:00 גבר כבן 40 נפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה בגוש עציון

גבר כבן 40 נפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה סמוך להתנחלות מיצד שבגוש עציון. פלסטינים יידו אבנים סמוך ליישוב ופגעו בכלי רכבו. בתגובה, יצא הגבר ונדקר על ידי מחבל. הפצוע ירה לעבר הדוקר, שהצליח להימלט. אנשי מגן דוד אדום שהוקפצו למקום טיפלו בפצוע ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. כוחות הביטחון הוקפצו למקום.

פרמדיק מד"א ראם נעימי שטיפל בפצוע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש רכב עם שמשה קדמית מנופצת. בסמוך לרכב התהלך גבר כבן 58 בהכרה מלאה. ניגשנו אליו וראינו שהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון ומחבלה בראש מאבן. הענקנו לו טיפול ראשוני מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

9:40: שריפת יער פרצה בגוש עציון; נבדק חשד להצתה

שריפת יער פרצה בסמוך לחוות קשואלה שבגבעות גוש עציון. במקום אותרו שני מוקדי שריפה בשני צדי הכביש המוביל למחסום הל"ה. הכביש נסגר חלקית לתנועה בעקבות השריפה. כוחות כיבוי נמצאים במקום, ונבדק חשד להסתה.

ניסיון פיגוע סמוך למיצד בגוש עציון, אוקטובר 2015. מועצה אזורית גוש עציון, מערכת וואלה! NEWS
כלי רכבו של הפצוע בדקירה, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, מועצה אזורית גוש עציון
ניסיון פיגוע סמוך למיצד בגוש עציון, אוקטובר 2015. הצלה יו"ש, מערכת וואלה! NEWS
אזור הפיגוע בסמוך להתנחלות מיצד, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, הצלה יו"ש

9:35: פלסטיני חמוש בסכין נעצר בצומת תפוח שבשומרון

פלסטיני חמוש בסכין נעצר במהלך בדיקו ביטחוני שגרתי בצומת תפוח שבשומרון. שוטרי מג"ב שאיתרו את הסכין עצרו את הפלסטיני ובשעה זו מבררים האם הייתה בכוונתו לבצע פיגוע.

6:31: חשד ל"תג מחיר" במזרח ירושלים: רכב הוצת ורוססו כתובות

כתובות נאצה שנכתב בהן "נקמה מנהלית" אותרו הלילה בשכונת אום-טובא שבמזרח ירושלים בסמוך לכלי רכב שהוצת. המשטרה בודקת אם מדובר בפשע שנאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב שהוצת במזרח ירושלים, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2:48: נתניהו מאשר: רק מוסלמים יוכלו להתפלל בהר הבית

ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר הלילה את דבריו של החוץ האמריקני, ג'ון קרי, עמו נפגש ביום חמישי בברלין, שאמר כי נתניהו התחייב לשמור על הסטטוס קוו במסגד אל-אקצא ולפיו "מוסלמים יוכלו להתפלל, ויהודים לבקר". בהודעה לתקשורת הזרה מטעם לשכת ראש הממשלה נמסר כי "ישראל מכירה בחשיבות של הר הבית עבור בני כל שלושת הדתות המונותיאיסטיות ומאשרת מחדש את המחויבות שלה להותיר על קנו את הסטטוס קוו במקום, הן תיאורטית והן מעשית". עוד נמסר כי לישראל אין כוונה לחלק את המתחם.

20:48: אבן נזרקה לעבר הרכבת הקלה בירושלים; נגרם נזק

אבן נזרקה אמש לעבר הרכבת הקלה בשכונת שועפאט שבמזרח ירושלים. אין נפגעים, נזק נגרם לאחד הקרונות. המשטרה סורקת לאיתור חשודים.

20:44: פלסטינית חמושה בסכין נעצרה בסמוך לקדומים שבשומרון

לוחמי צה"ל עצרו אמש פלסטינית חמושה בסכין בצומת ג'ית, בסמוך לקדומים שבשומרון. בחיפוש בכליה נמצאה הסכין ואבנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפלסטינית שנעצרה אתמול בסמוך לקדומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully